قطعات یدکی عملگرهای برقی آیوما شامل لوازم متعددی می شود که هر کدام از آن ها دارای عملکرد مشخص هستند. در نتیجه هنگام آسیب و نقص فنی هر کدام از قطعات یدکی اکچویتورهای برقی آیوما، مستلزم رسیدگی بیشتر و در نهایت تعمیر و تعویض است. جهت بهبود کارایی برخی از سیستم های مکانیکی و الکترونیکی می بایست در انتخاب و خرید قطعات یدکی عملگر های برقی آیوما توجه نمود. گروه صنعتی برگزیدگان اقدام به فروش قطعات یدکی عملگرهای برقی آیوما AUMA با قیمت مناسب و همراه با گارانتی معتبر می نمایند.

انواع قطعات یدکی عملگرهای برقی آیوما

قطعات یدکی اکچویتورهای برقی آیوما شامل قطعه های متعددی می شود که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصربفرد هستند. در نتیجه متناسب با سیستم های مکانیکی و الکتریکی، شاهد بکارگیری انواع عملگرد و اکچویتور برقی هستیم. قطعات یدکی عملگرهای برقی آیوما معمولاً شامل اجزاء مختلفی است که به تعمیر و نگهداری از این دستگاه ها کمک می کنند. برخی از قطعات یدکی اکچویتورهای برقی AUMA رایج عبارتند از:

  • موتور الکتریکی: این قطعه اصلی‌ترین جزء عملگر است که عملگر را به حرکت در می آورد. ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد.
  • جعبه دنده: وظیفه کاهش سرعت و افزایش گشتاور را دارد. این بخش ممکن است به دلیل استفاده مستمر دچار سایش شود.
  • سنسورها: برای کنترل و تنظیم حرکات، معمولاً از سنسورهایی مانند موقعیت‌یاب ها یا سنسورهای فشار استفاده می شود که ممکن است نیاز به تعویض و خرید قطعات یدکی عملگرهای برقی آیوما این چنینی داشته باشند.

در صورت نیاز به خرید قطعات یدکی اکچویتور های برقی آیوما ، توصیه می شود به تأمین‌کنندگان معتبر و نمایندگی های رسمی آیوما مراجعه کنید تا از اصل بودن و کیفیت محصولات اطمینان حاصل شود. این کار به افزایش طول عمر عملگر و بهبود عملکرد آن کمک خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت قطعات یدکی عملگرهای برقی آیوما می توانید به گروه صنعتی برگزیدگان مراجعه نمائید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارک شهر پاساژ بزرگ خیام طبقه ۵ واحد ۵۷۰ 

آدرس انبار تهران: تهران چهاردانگه ،شهرک صنعتی چهاردانگه ، شهرک صنعتی سهند ، بلوار چهارم ، سوله های آبی و سفید ، پلاک ۶/۶۰۷

تلفن تماس :  02133904298

09123019961 پوریا نظام

09124794693 بهنام بهلولی

09127932300 ابوالفضل نجیمی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()