شارژ کپسول آتشنشانی دارای نکات فراوانی است که باعث گردیده، این مقاله را به این موضوع مهم اختصاص دهیم. سرویس دوره ای و اجرای به موقع شارژ کپسول آتشنشانی می تواند باعث کاهش و جلوگیری از خسارات مالی و جانی در مواقع آتش‌سوزی گردد. همانطور که می دانید، به طور سالانه، زمان تخلیه، هنگام آسیب‌دیدگی و خرابی برخی از مواقعی هستند که می توانید جهت سرویس و خدمات شارژ کپسول آتشنشانی به مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

روند چک کردن و شارژ کپسول آتشنشانی

اپراتورها در کارگاه های مخصوص، هنگام شارژ کپسول آتش نشانی موارد متعددی را مورد بررسی قرار می دهند تا از بروز صدمات جدی برای افراد جلوگیری کنند. خدمات شارژ کپسول آتشنشانی معمولاً شامل چک کردن موارد زیر است:

  • فشار داخلی: بررسی فشار کپسول و اطمینان از اینکه در محدوده مناسب قرار دارد.
  • تاریخ انقضا: تاریخ انقضا یا تاریخ آخرین سرویس دهی کپسول بررسی می شود.
  • بررسی بدنه: بررسی بدنه کپسول برای هرگونه زنگ‌زدگی، ترک، یا آسیب فیزیکی در کنار خدمات شارژ کپسول آتش نشانی انجام می پذیرد.
  • قطعات و اتصالات: بررسی شلنگ، نازل، و اتصالات برای اطمینان از عدم نشتی و عملکرد مناسب از سوی افراد متخصص انجام می گیرد.
  • محتوای کپسول: بررسی نوع و مقدار ماده اطفایی مورد نیاز در روند شارژ کپسول آتشنشانی توسط اپراتورها صورت می پذیرد.
  • سازگاری با نوع آتش: اطمینان از اینکه کپسول برای نوع خاصی از آتش (کلاس A، B، C و ...) مناسب است.
  • آزمایش عملکرد: در برخی موارد، آزمایش عملکرد کپسول برای اطمینان از کارایی آن، پس از اجرای شارژ کپسول آتشنشانی باید انجام بپذیرد.

این مراحل کمک می کند تا کپسول آتشنشانی همیشه در شرایط مطلوب باشد و در زمان نیاز بهترین عملکرد را داشته باشد. جهت دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09194177197 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()