لاستیک پراید یکی از پرفروش ‌ترین تایر هایی است که در بازار تایر ارائه می ‌شود. تایر های پراید با توجه به مدل این خودرو که شامل ۱۳۱، ۱۴۱، ۱۱۱ ،۱۵۱ و ۱۳۲ هستند، عرضه می‌ شود. لاستیک‌ های پراید با قیمت‌ های مختلفی در بازار وجود دارد و شما می ‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که برای این کار اختصاص می‌ دهید مناسب ‌ترین نوع تایر پراید را تهیه کنید. برای  خرید لاستیک پراید  مرغوب و با کیفیت به سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید. اگر شما یکی از دارندگان پراید هستید با توجه به نکاتی می ‌توانید لاستیک پراید مناسبی را تهیه نمایید. 

برای تعویض لاستیک پراید دلایل مختلفی وجود دارد که دارندگان خودروی پراید تصمیم به تعویض لاستیک ‌های خودرو می ‌گیرند لاستیک خودرو ها در صورتی که با آسیب روبرو شود نیاز به تعویض پیدا می‌ کند. همچنی در صورتی که با فرسودگی مواجه شوند نیاز است که تایر جدید تهیه شود. فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز معتبر و قدیمی در زمین فروش لاستیک ‌های خارجی و داخلی می ‌باشد.

خرید لاستیک پراید به صورت اینترنتی

برای خرید  انواع لاستیک پراید می توانید به صورت اینترنتی لاستیک های مورد نظرتان را از مراکز عرضه کننده ی تایر تهیه کنید. امروزه فروش لاستیک پراید به صورت آنلاین توسط بسیاری از فروشگاه ها انجام می گیرد و افراد با مراجعه به فروشندگان معتبر می توانند خرید لاستیک پراید را به صورت اینترنتی انجام دهند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز عرضه کننده لاستیک پراید است که انواع لاستیک پراید را با بهترین قیمت عرضه می ‌کند. تایر بر عملکرد کلی خودرو تاثیرگذار است و آخرین عضو حرکتی خودرو می ‌باشد که با سطح زمین در تماس است، به همین دلیل پیش از خرید تایر باید ابتدا نوع مناسبی از تایر ها را متناسب با خودرو تهیه انتخاب نمایید.

 

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()