لاستیک سورنتو توسط فروشگاه چرخ و یدک در برندهای خارجی و داخلی منجمله لاستیک نکسن، لاستیک کویر و ... در سایزهای متفاوت قابل خریداری می باشد. دلایل متعددی وجود دارد که باعث می گردد رانندگان در پی تعویض لاستیک‌های قدیمی اتومبیل باشند چون نوع تایر بر روی عملکرد و کنترل فرمان خودرو تأثیر می‌گذارد.

 خرید لاستیک سورنتو از میان تایرهای رادیال و بایاس امکان‌پذیر چون ارتباط مستقیم با نوع کاربری شما از اتومبیل خواهد داشت.

شاخص مهم در انتخاب لاستیک سورنتو

لازم به ذکر است، موارد زیر در زمان انتخاب لاستیک سورنتو باید مد نظر قرار گرفته شوند:

  • سال تولید: عمدتاً تاریخ منقضی شدن لاستیک خودرو، حدوداً 4 الی 6 سال پس از تاریخ تولید می‌باشد که البته به کیفیت تایر نیز بستگی دارد.
  • حداکثر شاخص بار مجاز: مدل خودرو بر اساس ابعاد و وزنی که دارند، بایستی تجهیز به لاستیک مناسبی باشند که قابلیت تحمل حداکثر بار خودرو را داشته باشد.
  • حداکثر شاخص سرعت مجاز: در انتخاب لاستیک سورنتو و هر اتومبیل دیگری، قطعاً شاخص حداکثر سرعت مجاز برای لاستیک حائز اهمیت چون ارتباط مستقیم با حداکثر توان و قدرت موتور اتومبیل دارد.
  • مدت زمان گارانتی: یکی دیگر از عواملی که تضمین کننده‌ی کیفیت محصول خریداری شده‌ی شما محسوب می گردد، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برای مدت زمان معلوم می‌باشد.

تنوع برند و مدل‌هایی که به عنوان  انواع لاستیک سورنتو می توان انتخاب نمود، بسیار است. بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن شرایط محیطی، کیفیت جاده و نوع کاربری خودرو، می توانید مناسب ترین لاستیک از نوع رادیال و بایاس را خریداری نمائید. پس از بررسی تمام جوانب و به نوعی مشخصات فنی تایرهای فابریک سورنتو، راحت تر می توانید محصول با کیفیت خریداری نمائید. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی و قیمت لاستیک سورنتو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()