قبل از خرید، مطالعه نقد و بررسی‌های مختلف درباره انواع سایز لاستیک‌ پراید از سایت‌ها و منابع معتبر خودرو و لاستیک می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید. با انتخاب و  خرید لاستیک پراید  مناسب، به سهولت می توان میزان مصرف سوخت را کاهش داد. این نوع لاستیک‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و عمر مفید بالاتر مناسب هستند. آن‌ها دارای هزینه کمتر و عملکرد مناسب هستند. در واقع خرید لاستیک پراید در دسته بندی تایرهای معمولی قرار گرفته می شود. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی لاستیک پراید و برندهای معتبر آن می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

انواع دسته بندی لاستیک پراید

قبل از خرید لاستیک پراید، مطالعه نظرات و بازخوردهای دیگران در مورد لاستیک خودروهای سواری و مقایسه آنها با سایر گزینه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید. لاستیک‌ پراید به عنوان یکی از برترین نوع لاستیک‌ها برای خودروها شناخته می‌شوند و در انواع مختلفی به فروش می‌رسند. برخی از انواع لاستیک‌های پراید عبارتند از:

  • لاستیک‌های تابستانه: این نوع لاستیک‌ها برای استفاده در شرایط آب و هوای گرم و خشک مناسب هستند. آن‌ها دارای عملکرد بالاتر در دماهای بالا و سرعت‌های بالا هستند.
  • لاستیک‌های زمستانه: برای استفاده در شرایط آب و هوای سرد و برفی مناسب هستند. آن‌ها دارای عملکرد بالاتر در دماهای پایین و برف و یخ هستند.
  • لاستیک‌های عملکرد بالا: این نوع لاستیک‌ پراید برای کسانی که به دنبال عملکرد و کنترل بالا در رانندگی هستند مناسب هستند. آن‌ها دارای عملکرد بالاتر در سرعت‌های بالا، منحنی‌های تند و ترمز کوتاه هستند.
  • لاستیک‌های چندمنظوره: برای استفاده چند منظوره در شرایط مختلف آب و هوا و سطوح جاده مختلف می توان از این نوع لاستیک پراید استفاده نمود.

با توجه به نیاز خود و شرایط رانندگی، می‌توانید از بین این انواع لاستیک‌ پراید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید و در نهایت از طریق مرکز فروش لاستیک چرخ و یدک می توانید در برندهای ایرانی و خارجی لاستیک های مورد نظر خود را خریداری نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()