رادیولوژی دندان سعادت آباد تجهیز به دستگاه و تجهیزات پیشرفته‌ای هستند که امکان تصویربرداری دو بعدی و سه بعدی از بافت نرم و سخت دندان‌ها را فراهم می آورد. تصاویر رادیولوژی دندان، فک و صورت بسیار دقیق هستند و به دندانپزشکان کمک می‌کند تا بهترین روش‌های درمانی را برای مشکلات دندانی شما تعیین کنند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از ابتدای فعالیت خود، تلاش نمودند با تجهیز نمودن مجموعه‌ی خود به امکانات پیشرفته، به عنوان یکی از مراکز پیشرفته  رادیولوژی دندان سعادت آباد در منطقۀ غرب تهران شناخته شود.

ارائه نتایج رادیولوژی دندان سعادت آباد به روش های مختلف

معمولاً نتایج تصاویر در مرکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد به صورت گزارش، توسط متخصص رادیولوژیست ارائه می‌شود. این گزارش شامل اطلاعات زیر می‌باشد:

  • توضیحات در مورد نوع تصویر: نوع تصویر رادیولوژی دندان که انجام شده است، مانند پانورامیک، بیت وینگ، پریابسال، پروکسیمال و غیره.
  • تشخیص و توضیحات در مورد یافته‌های مشاهده شده: توضیحات در مورد هر یافته مشاهده شده در تصویر رادیولوژی دندان، فک و صورت منجمله نقایص دندان‌ها، عفونت‌ها، ترک‌ها، توده‌ها و غیره.
  • توصیه‌ها و پیشنهادات درمانی: پیشنهادات برای درمان یا مراقبت از مشکلات دندانی که در تصویر رادیولوژی مشاهده شده است.
  • نتایج تفسیر شده: نتایج تفسیر شده توسط رادیولوژیست و هر نکته مهم یا نکته‌ای که باید به دنبال آن بود را می توانید به صورت تصویر و همچنین داده در نرم افزارهای خاص بر روی CD و یا DVD دریافت کنید.

این گزارشات به متخصص دندانپزشک ارائه داده می‌شود و در نهایت بر اساس آن، تصمیمات درمانی لازم را برای بیمار اتخاذ می‌کند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل دارای سابقۀ طولانی در ارائه خدمات تصویربرداری دندان، فک و صورت می باشند. این مجموعه  رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد  بر پایۀ دانش امروز، تجهیزات پیشرفته در اختیار دارند و با بهره‌گیری از دانش افراد متخصص، از تکنولوژی دستگاه‌های رادیولوژی بهره می گیرند.

 

 مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 38
نمایش همه
علاقه مندی ها ()