ماموگرافی می تواند روشی برای تصویربرداری سینوس‌های دندان بکار گرفته ‌شود، بلاخص زمانی که بیمار با شکایت درد سینوس نیز همراه باشد. این نوع روش تصویربرداری در مرکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد نیز انجام می پذیرد که البته جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر نسبت به نوع خدمات رادیوگرافی دندان می توانید با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید. این چنین متناسب با تجویز دندانپزشک خود می توانید به مجهزترین  رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد مراجعه نمائید.

مهمترین خدمات رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد

رادیوگرافی پری اپیکال، الترال سفالومتری، رادیولوژی سی بی سی تی (CBCT)، سی تی اسکن (CT SCAN) و پانوراما گرافی (OPG) برخی از انواع خدمات رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد به شمار می روند که می‌توانید جهت انجام هر کدام از آنها به چنین مرکزی مراجعه نمائید. هدف از گسترش تجهیزات و دستگاه‌های رادیولوژی دندان، افزایش دقت تصویربرداری از بافت‌های نرم و سخت دندان، فک و صورت می باشد. بدین وسیله یک متخصص دندانپزشک به سهولت قادر به تشخیص نوع اختلال و مشکلات بوجود آمده خواهد بود. در نهایت از روش‌های مختلفی که توسط  رادیولوژی دندان سعادت آباد ارائه داده می شوند، بهره گرفت.

با توجه به تنوع شیوه‌های رادیولوژی فک و صورت، متخصصین با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته قادر به انجام رادیولوژی داخل دهانی و خارج دهانی هستند. در نتیجه هر فردی متناسب با تجویز دندانپزشک، می بایست نتایج یکی از روش‌های رادیولوژی دندان را تهیه نمایند. یک مرکز تخصصی رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد با امکاناتی که تهیه می کنند، می توانند سطح خدماتی که ارائه می‌دهند را بهبود ببخشند. این چنین جهت دریافت کلیۀ خدمات رادیولوژی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. پس از بررسی نتایج و گزارشات رادیولوژی دندان، روند شناسایی، تشخیص و در نهایت درمان و پیگیری آن برای دندانپزشک معالج به سهولت انجام می پذیرد.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 38
نمایش همه
علاقه مندی ها ()