سختی گیر رزینی برای حذف سختی آب طراحی شده است و آب سخت را به آب نرم تبدیل می کند. سختی گیر رزینی دارای رزین های کاتیونی است که به وسلیه ی آن ، می تواند یون های کلسیوم و منیزیم آب را به یون ها سدیم تبدیل کند و به این صورت سختی آب را حذف نماید. برای تصفیه سازی آب با سختی بالا لازم است که از دستگاه سختی گیر رزینی استفاده شود.

استفاده از سختی گیر رزینی به دلیل حذف کاتیون های آب موجب بالا رفتن راندمان تجهیزات تصفیه آب می شود. خرید سختی گیر رزینی مانند سختی گیر رزینی FRP را از طریق سایت انجام دهید. فروش سختی گیر رزینی FRP توسط شرکت اطلس آب در نظر گرفته شده است و این مجموعه تنوع بالایی از تجهیزات تصفیه آب را ارائه می کند.

دلیل استفاده از سختی گیر رزینی

املاحی که در آب موجود است به آنیون ها و کاتیون های آب گفته می شود. همچنین کاتیون های آب را سختی آب می نامند. این کاتیون ها را منیزیم ، آهن، منگنز ، کلسیوم و... تشکیل می دهد. از آنجایی که کلسیوم و منیزیم در آب زیاد است و سایر املاح بسیار کم است ، این دو املاح را برای سختی آب در نظر می گیرند. استفاده از آب سخت برای شستشو مناسب نمی باشد. همچنین آب سخت عامل تشکیل رسوب می باشد و بدین ترتیب در تجهیزات می تواند موجب آسیب شود. استفاده از آب سخت برای شرب نیز مناسب نمی باشد. به همین دلیل است که از سختی گیر رزینی برای حذف سختی آب استفاده می شود.

خرید سختی گیر رزینی

برای  خرید سختی گیر رزینی FRP   از طریق مجموعه ی اطلس آب بهترین تجهیزات را تهیه کنید. فروش سختی گیر رزینی در انواع مختلف متناسب با مصارف مختلف انجام می شود و می توانید خرید سختی گیر رزینی را در نوع مورد نظر به راحتی از طریق این مجموعه ی معتبر انجام دهید.

   شرکت اطلس آب 

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

     ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 48
نمایش همه
علاقه مندی ها ()