کاسه روشویی معمولاً از مواد مختلفی تولید می‌شود که شامل پلاستیک، فلز، سرامیک، استیل و یا چینی می‌باشد. هر یک از این مواد دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند. به طور کلی، کاسه های روشویی از مواد ضد عفونی و ضد باکتری تولید می‌شوند تا بهداشت شما را حفظ کنند. انتخاب متریال مناسب برای کاسه روشویی بستگی به سلیقه شما، استایل دکوراسیون خانه و نیازهای بهداشتی شما دارد. اگر در صدد برای انتخاب و  خرید کاسه روشویی برای سرویس بهداشتی منزلتان هستید، می توانید محصولات فروشگاه علائدین را مشاهده نمائید.

نکاتی در خرید کاسه روشویی

  • در خرید کاسه روشویی، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید:
    جنس و کیفیت: از مهمترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید، جنس و کیفیت کاسه روشویی است. بهتر است از کاسه‌های روشویی با جنس مقاوم و با کیفیت استفاده کنید تا مدت زمان استفاده بلندتری داشته باشد.
  • طرح و زیبایی: طرح و زیبایی کاسه روشویی نقش مهمی در دکوراسیون حمام شما دارد. بنابراین، انتخاب یک کاسه روشویی با طرح و زیبایی مورد نظر شما، می‌تواند محیط حمام شما را زیباتر کند.
  • ابعاد و اندازه: قبل از خرید، ابعاد و اندازه کاسه روشویی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به اندازه‌ای است که در حمام شما جا بگیرد و مناسب برای استفاده روزانه شما باشد.
  • قابلیت تمیز شدن: از آنجایی که کاسه روشویی باید به صورت منظم تمیز شود، بهتر است یک کاسه با سطح قابل تمیز شدن و مقاوم در برابر لکه‌ها انتخاب کنید.
  • داشتن هارمونی رنگ و طرح با سایر لوازم سرویس بهداشتی و حمام

با توجه به این نکات، مطمئناً می‌توانید یک کاسه روشویی مناسب برای خود پیدا کنید. در صورت تمایل به مشاهده‌ی طرح های متنوع و قیمت در  فروش کاسه روشویی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

فروشگاه علائدین 

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328        

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926      

موبایل: 09121505053      

 تلگرام: 09121505053       

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()