کمپانی خودروسازی رنو در کشور فرانسه تأسیس شده است و توانسته با بهره گیری از دانش روز صنعت خودروسازی در لیست محصولات کمپانی خود عرضۀ خودروهای رنو تالیسمان، ال نود، مگان، کپچر، داستر، فلوئنس و ... را داشته باشند. کمپانی خودروسازی رنو توانسته با استفاده از تکنولوژی روز دنیا جهت ساخت هر یک از اتومبیل های خود سیستم ضد سرقت برای سوئیچ و ریموت ها تعریف نمایند. ریموت رنو به سیستم کددهی جدید تجهیز است که توانسته اند با استفاده از دستگاه های پیشرفته سوئیچ رنو را متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، متفاوت تعریف نمایند. دارندگان خودروهای رنو می توانند جهت سفارش ساخت سوئیچ رنو از خدمات مرکز تخصصی تهران سوئیچ بهره مند گردند. این مجموعۀ معتبر مجهز به تجهیزات و نرم افزارهای پیشرفته است که امکان طراحی، ساخت، حذف و تعریف کد جدید را برای انواع سوئیچ رنو، ریموت رنو و دیگر خودروهای لوکس در داخل کشور فراهم نموده است. برخی از خودروهای رنو در ایران کمیاب هستند و این مسئله موجب شده تا افراد به سختی بتوانند خدمات مرتبط به ساخت کپی سوئیچ رنو را دریافت نمایند.

مرکز تعمیرات و ساخت انواع سوئیچ رنو در ایران

قیمت ساخت سوئیچ رنو به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به مدل خودرو، فناوری ساخت سوئیچ خودرو و در دسترس بودن سوئیچ اورجینال اشاره نمود. این عوامل در رابطه با قیمت ساخت ریموت رنو نیز قابل مشاهده می باشد. متأسفانه حادثه خبر نمی کند و این مسئله موجب شده تا افراد نسبت به گم شدن سوئیچ و یا ریموت خودرو اقداماتی انجام دهند. ضمن آنکه ایجاد عیوب در عملکرد ریموت رنو ، نیاز به تدبیر دارد. از این رو جهت چک نمودن و بررسی ریموت رنو، باید به مراکز تخصصی تعمیرات و ساخت سوئیچ و ریموت خودرو مراجعه نمائید. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید جهت کددهی جدید سوئیچ رنو، رفع عیوب ریموت رنو، تعویض قاب و باتری ریموت رنو با کادر مجرب مجموعۀ تهران سوئیچ تماس حاصل فرمائید و پس از هماهنگی های لازم و استعلام هزینۀ خدمات، سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت نمائید.

آدرس:تهران ،اتوبان امام علی به سمت غرب ، حدفاصل بین هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر ، پلاک ۱۸

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()