جرثقیل از ماشین های بسیار کاربردی در بخش عمران می باشد. لوازم یدکی جرثقیل بسیار قدرتمند بوده و به طوری طراحی شده اند که بتواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. از لوازم یدکی جرثقیل می توان موتور، کابین، جک ها ، زنجیر، سیم کشی، چرخ، پمپ های هیدرولیکی و.... را نام برد که به دلیل استفاده از انواع لوازم یدکی جرثقیل بسیار بالا در این ماشین ، نمی توان تمام این لوازم یدکی جرثقیل را در این مقاله نام برد. اما آن چه که در انتخاب لوازم یدکی جرثقیل بسیار مهم است توجه به کیفیت آن می باشد زیرا در صورت استفاده از لوازم یدکی جرثقیل اورجینال می توانیم بازدهی بیشتری را از این وسیله داشته باشیم و در نهایت تعویض لوازم یدکی جرثقیل دیر به دیر اتفاق بیفتد زیرا نمونه های اصلی لوازم یدکی جرثقیل از برند های معروف دوام بالایی دارند و دیر تر آسیب می بینند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی جرثقیل به سایت مراجعه کنید.

خرید لوازم یدکی جرثقیل

در مواقعی که یکی از لوازم یدکی جرثقیل دچار آسیب شود امکان آسیب رساندن به سایر قطعات نیز وجود دارد بنابراین باید سریع اقدام به تعویض آن نمود و از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده نمود زیرا آسیب دیدگی لوازم یدکی جرثقیل هزینه ی بسیار زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد.برای خرید لوازم یدکی جرثقیل هیوندا به سایت مراجعه کنید. 

انواع جرثقیل از نظر لوازم یدکی جرثقیل

 جرثقیل از نظر لوازم یدکی جرثقیل به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که شامل جرثقیل دروازه ای، جرثقیل سقفی|، جرثقیل ستونی، بازویی و... می باشد. سیم بکسل موجود در جرثقیل توسط لوازم یدکی جرثقیل به حرکت در می آید که با استفاده از پمپ هیدرولیک توسط وینچ ، قرقره به حرکت در آمده و در نتیجه سیم بکسل شروع به حرکت می کند. شرکت پارت یدک راهسازی از جمله شرکت های بزرگ در پخش مستقیم انواع لوازم یدکی جرثقیل و سایر ماشین های راهسازی می باشد.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()