فن و فیلتر از دیگر قطعاتی است که می توان هنگام راه اندازی سیستم های هواکش صنعتی و خانگی از آن استفاده نمود. در این مقاله، به صورت اختصاصی به معرفی فن و فیلتر می پردازیم و اینکه چه ویژگی های دارد و چگونه می توان از آن استفاده نمود؟ هدف از طراحی و ساخت دستگاه های فن و فیلتر، راه اندازی سیستم های تهویه و تصفیۀ هوا در سیستم های الکترونیکی در صنایع مختلف می باشد.

همانطور که می دانید، استفاده از کابل و قطعات الکترونیکی در محیط های بسته و بدون گردش هوا، می تواند شرایطی را برای افزایش دمای محیط بوجود آورد. لذا در نتیجۀ این فرآیند، متأسفانه می توانیم شاهد خطرات و آسیب های جدی همچون افت عملکرد و یا آتش سوزی باشیم. بنابراین نصب و خرید فن و فیلتر در چنین سیستم هایی می تواند، شرایط بهتری را برای گردش هوا، خنک سازی و همچنین مطبوع نمودن هوا فراهم آورد.

خرید فن و فیلتر ای بی ام آلمان

بنیس کمپانی از جمله مراکز معتبر و با سابقه در عرصۀ واردات و فروش تجهیزات هواکش تابلویی فعالیت می کنند. بدین ترتیب امکان خرید فن و فیلتر EBM که یک برند آلمانی است، برای عموم مشتریان فراهم نموده اند. توسط این مجموعۀ معتبر، با اطمینان قادر به خرید محصولات اورجینال خواهید بود. با توجه به اینکه خنک نگه داشتن سیستم های الکترونیکی حائز اهمیت می باشد، بدون دغدغه می توانید متناسب با تجهیزات، دستگاه ها و محیط های صنعتی، بهترین فن و فیلتر را در سایز مناسب خریداری نمائید. با توجه به تعدد مدل های چنین تجهیزاتی، قیمت فن و فیلتر بر اساس کیفیت، برند، سایز و میزان ولتاژ آنها تعیین می گردد.

در راستای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و دریافت لیست قیمت فروش فن و فیلتر آلمانی می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید.

بنیس کمپانی  

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 94
نمایش همه
علاقه مندی ها ()