کوپلینگ MT از جمله مهمترین و پرکاربردترین کوپلینگ هایی است که در ساختار بسیار از قطعات و سیستم های مکانیکی به کار برده می شود. کوپلینگ ام تی دارای مشخصات فنی متفاوت است چون قابلیت انتقال گشتاور نیرو تا به میزان 2500 نیوتن بر متر را دارد. به طور کلی از مزایای کوپلینگ MT برای اتصال دو شفت استفاده می شود و بدین ترتیب حرکت بدون آسیب دیدگی را می توان این قطعات بوجود آورد.

با توجه به اینکه متناسب با سیستم های مختلف، ممکن است از شفت هایی در سایزهای متفاوت بهره گرفته شود، در نتیجه طراحی، ساخت و  فروش کوپلینگ MT  در ابعاد متفاوت انجام می پذیرد تا کارایی مفید را داشته باشند. شرکت کیهان افزار زاگرس متناسب با نیاز صاحبان صنایع، اقدام به واردات و پخش قطعات کوپلینگ منجمله کوپلینگ ام تی می نمایند.

قیمت کوپلینگ ام تی در بازار

کوپلینگ MT دارای قابلیت کاهش شوک ناشی از انتقال بار به شفت می باشد و بدین ترتیب می توان از مزایای کوپلینگ برای کاهش لرزش واحدهای دوار استفاده نمود. در زمانی که شاهد افزایش لغزش بار در سیستم های مکانیکی هستیم، به منظور مهار نمودن شفت ها و حفظ اتصالات میان دو شفت از مزایای کوپلینگ ام تی و مدل های متفاوت نمود. بنابراین با به کارگیری به موقع کوپلینگ MT می توان از مزایای این قطعه به بهترین شکل ممکن بهره برد.

با استفاده از کوپلینگ مناسب، می توان از ورود صدمات جدی به دیگر قطعات مکانیکی جلوگیری کرد. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مکانیکی، می توان از ویژگی های کوپلینگ ام تی بهره گرفت. انعطاف پذیری بالای کوپلینگ می تواند سازگاری بیشتری با سیستم داشته باشد و بدین ترتیب عملکرد ساختار مکانیکی ارتقاء پیدا می کند. جهت دریافت لیست قیمت کوپلینگ MT می توانید می توانید با کادر فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس گرفته و هماهنگی های لازم را جهت خرید کوپلینگ ام تی اصل انجام دهید.

 شرکت کیهان افزار زاگرس

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 105
نمایش همه
علاقه مندی ها ()