گزارشات ارائه شده در حوزه حوادث کار بیانگر این است که آسیب‌های ناشی از حوادث کار در سطح جهان، با ارقام چشم‌گیری مواجه بوده است! و این مسئله نگران کننده‌ای است که ما را ملزم به توجه بیشتر به ایمنی کارگران می‌کند. کفش ایمنی، از جمله پوشش‌های حفاظتی کارکنان است که نقش غیرقابل انکاری در حفظ سلامتی پای کارکنان ایفا می‌کند. در صورت قصد خرید کفش ایمنی ، با کارشناسان فروش رادین در ارتباط باشید.

چرا باید از کفش ایمنی صنعتی استفاده کنیم؟

کفش‌های ایمنی، بخشی از تجهیزات حفاظت فردی است که کارگران موظف به استفاده از آن در محل کار خود هستند. از آنجایی که در برخی مشاغل، پاهای کارکنان در معرض خطراتی مانند افتادن اجسام یا اجسام نوک تیز، ضربه پاشنه پا، لغزش، سوراخ شدن، پاشش شیمیایی، شوک الکتریکی و... می‌باشد، استفاده از کفش ایمنی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.  علاوه بر همه این‌ها، پوشیدن یک کفش ایمنی خوب در محل کار، چه ایمنی و چه غیر ایمنی، از بسیاری از بیماری‌های پا و کمر جلوگیری می‌کند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، می‌توانید با مشاورین فروش رادین در ارتباط باشید.

بهترین مرکز خرید کفش‌های ایمنی

لازم به ذکر است که کارشناسان رادین، در زمینه ایمنی شغلی متخصص بوده و به همین دلیل می دانند که حفاظت در محیط کار یکی از مهم ترین جنبه هایی است که باید در اداره روزانه یک سازمان مورد توجه قرار گیرد. به گفته متخصصان مجموعه رادین ، داشتن انواع تجهیزات ایمنی با کیفیت همچون کفش ایمنی، از ارکان اساسی هر سازمانی است. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به خرید کفش ایمنی ، به محصولات رادین، از نظر کیفیت و سطح ایمنی، اعتماد کرده و فرایند خرید خود را پیگیری نمایید. همچنین بخش پشتیبانی رادین، به صورت تمام وقت، آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما عزیزان می‌باشد.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()