کالباس بر یکی دیگر از دستگاه هایی است که کاربرد آن را می توان در برخی از فروشگاه ها و مشاغل صنعتی ملاحظه نمود. به عنوان مثال فروشگاه های عرضۀ فرآورده های پروتئینی نیازمند به  خرید کالباس بر  می باشند. چرا که با استفاده از دستگاه کالباسبر می توان در مدت زمان کوتاهی و دقت بالا، بسته بندی کالباس را به قطعات دایره ای با ضخامت یکسان برش داد. با توجه به اینکه حجم متقاضیان خرید فرآورده های گوشتی و پروتئینی افزایش یافته است، شاهد رونق صنعت تولید و عرضۀ کالباس در سطح بازار می باشیم. بنایراین مراکز فروش فرآورده های گوشتی جهت تسریع نمودن به پروسۀ سفارشات مشتریان، از مزایای دستگاه کالباس بر بهره مند گردند.

فروشگاه تراز محک یکی از مراکز بزرگ تأمین کننده و عرضه کنندۀ دستگاه های کالباس بر فروشگاهی و صنعتی در تهران فعالیت می کند. بدین وسیله توانسته شرایط مناسبی برای خرید این دستگاه برای صاحبان کسب و کار فراهم نماید.

دستگاه های کالباسبر از جنس آلومینیوم ساخته می شوند تا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشند. موتور و تیغه از اجزای اصلی دستگاه کالباس بر محسوب می شوند. در نتیجه تمایز قیمت میان دستگاه های کالباس بر می تواند بر اساس کیفیت و نوع این قطعات تعیین گردد. البته قابلیت های دیگری که به این دستگاه افزوده شده است، می تواند عاملی برای تغییر قیمت آلومینیوم به شمار آید. به طور کلی فروش کالباس بر در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد که می توان به کالباس بر خانگی، فروشگاهی و صنعتی اشاره نمود که البته از نظر نحوۀ کاربری آنها، در لیست محصولات فروشگاه اینترنتی تراز محک امکان خرید کالباس بر محک اتوماتیک و یا دستی برای صاحبان مشاغل فراهم می باشد.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()