جنس و کیفیت بدنه دستگاه:

بدنه ترازوها بسته به کاربردی که دارند از متریالهای مختلف ساخته می شود، برای مثال ترازوی صنعتی باید دارای بدنه فلزی باشد و یا پلاستیک فشرده بهترین متریال برای ساخت ترازوهای فروشگاهی محسوب می گردد. به همین دلیل هنگام خرید انواع ترازو به جنس بدنه آنها توجه داشته باشید. 

 

امکانات ترازو:

هنگام خرید ترازو امکانات جانبی آن را از یاد نبرید. از آنجاییکه درحال حاضر امکانات زیادی به ترازوها اضافه شده است، بنابراین باید با توجه به نیازهای کسب وکارتان ترازویی با امکانات کافی و مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال جهت خرید ترازو برای یک سوپر مارکت کوچک نیازی به امکانات زیاد نمی باشد و یک ترازوی ساده کفایت می کند. از خرید ترازوهای گران قیمت با قابلیتهای زیاد  که برخی از آنها ممکن است هیچ گاه به کار شما نیاید خودداری کنید.

 

برند ترازو :

انواع ترازو ها توسط شرکتهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که به طور معمول هر برندی در ساخت یک یا چند نوع ترازو تخصص دارد. برای مثال برند ایرانی انواع ترازوی محک از بهترین تولیدکنندگان ترازوهای فروشگاهی می باشد و یا برند آلمانی بیوور برای ساخت ترازوهای پزشکی شناخته می شود.

فروشگاه اسکیل ترازوهایی با برندهای معتبر را در اختیار شما قرار می دهد که از نظر کیفیت و استاندارد از بهترین دستگاه ها به شمار میروند.

 

قیمت ترازو :

ترازو ها با توجه به دقت، ظرفیت، قابلیت هایی که دارند و برند آن ها از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند، پس نگران بودجه خود نباشید.

کارشناسان فروشگاه اسکیل به شما توصیه می کنند که هنگام خرید ترازو کیفیت را در ارجحیت قرار دهید.

 

خرید ترازو ها به صورت اینترنتی از فروشگاه اسکیل

با توجه به موارد فوق جهت خرید ترازو مناسب نیاز دارید که انواع آنها و مشخصات فنی و ویژگی هایشان را مورد بررسی قرار دهید، از اینرو فروشگاه اسکیل با درج اطلاعات مربوط به هر ترازو در سایت خود کار شما را راحت کرده است.

با مراجعه به سایت شما می توانید با مدل های گوناگون ترازوها آشنا شوید و پس از بررسی آنها،  مطابق سلیقه و نیاز خود ترازوی مطلوبتان را سفارش دهید تا به آدرس شما ارسال گردد.  

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()