راهنمای خرید لاستیک

همان طور که می‌دانید، یکی از مهم ترین کار هایی که بسیاری از افراد، آن را امری پیچیده و سخت می‌دانند،  خرید لاستیک با کیفیت می‌باشد. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، ما دو محتوا برای راهنمایی شما جهت خرید لاستیک گرد آورده ایم تا شما را در امر خرید تایر خودرو، کمک کند. به هنگام خرید تایر خودرو نیز باید حتما نکاتی را مورد توجه خود قرار دهید تا بعد ها متحمل هزینه های اضافی نشوید. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز تایر های متفاوتی وجود دارد که باید با در نظر گرفتن مدل خودرو خود، تایر مد نظر را نیز خریداری کنید. در ادامه با اولین بخش راهنمای خرید لاستیک، با ما همراه باشید.

چه زمانی احساس نیاز خرید لاستیک جدید می‌کنیم؟

زمانی که به هنگام رانندگی، احساس می‌کنید که خودرویتان به یک سمت کشیده می‌شود شما به تایر جدید نیاز دارید. البته این مشکل می‌تواند از جلوبندی خودرو شما نیز باشد. ولی اگر پس از رفع مشکل جلوبندی، این مشکل حل نشد، شما به تایر جدید نیاز دارید. زمانی که خودرو شما بعد از ترمز، به موقع متوقف نشود، لاستیک شما ایراد دارد. لغزش در مسیر صاف نیز یکی از علائم نیاز به یک لاستیک جدید است. توصیه می‌کنیم که حتما شیار های تایر ماشین را بررسی کنید. خرید لاستیک هانکوک و... از طریق سایت انجام می گیرد.

در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، علاوه بر راهنمای کامل خرید لاستیک خودرو، انواع لاستیک های سواری و باری و سنگین نیز موجود می‌باشد که با مراجعه به آن می‌توانید لاستیک مطابق با مدل خودرو خود را خریداری کنید. چرخ و یدک بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی لاستیک در ایران می‌باشد. البته لازم به ذکر است که قبل از خرید تایر، حتما موارد فنی خودرو را نیز باید بررسی کنیم. زیرا بعضی از مشکلات هستند که باعث ساییده شدن لاستیک می‌شوند. در چرخ و یدک، پرسش نامه ای قبل از خرید لاستیک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که با پر کردن آن، تایر مخصوص برای آن ها به نمایش درآمده که می‌توانند خرید کنند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()