لوازم یدکی گریدر اجزای اصلی تشکیل دهندۀ این ماشین می باشد و سالم بودن آنها نقش اساسی در عملکرد ماشین خواهد داشت. گریدر از جمله ماشین آلات سنگینی است که در اکثر پروژه های عمرانی و راهسازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از گریدر، به راحتی می توان پروسۀ شیب بندی، تنظیم سطح راه، پخش خاک، تنظیم قسمت های شانۀ راه و پخش خاک و آسفالت و همچنین عملیات برف روبی را در مدت زمان اندکی انجام داد. فروش لوازم یدکی گریدر بر اساس مدل و برند آنها صورت می گیرد. به طور کلی دارندگان ماشین آلات گریدر به سهولت می توانند انواع لوازم یدکی گریدر بدون موتور و گریدر موتوردار را بر اساس برند با قیمت مناسب از طریق پارت یدک راهسازی تأمین نمایند.

سفارش انواع لوازم یدکی گریدر سبک و سنگین

گریدر بدون موتور در ابتدا به صورت تیغه معلقی در قسمت زیرین دو چرخ قرار می گرفت و از آن جهت امور راهسازی استفاده می شد ولی با گذشت زمان شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین توانسته اند موفق به ساخت گریدر موتوردار شوند. طبیعتاً فروش لوازم یدکی گریدر مجهز به موتور بیشتر در سطح بازار عرضه می شود. هنگام خرید قطعات گریدر توجه به مدل و سایز گریدر حائز اهمیت است چون ساخت گریدر در دو دسته بندی اصلی گریدر سبک و گریدرهای سنگین صورت می گیرد. متناسب با پروژه های عمرانی و راهسازی متفاوت می توان هر کدام از آنها را تهیه نمود.

تفاوت قابل توجه میان آنها در لوازم یدکی گریدر است که در ابعاد متفاوتی ساخته می شوند. نوع و ابعاد تیغه، قابلیت کمرشکنی داشتن و مفصلی بودن از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید قطعات گریدر باید بدان توجه داشته باشید. جهت اطلاع از قیمت لوازم یدکی گریدر با مدل مورد نظر می توانید با واحد فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()