بدون شک ماشین آلات جرثقیل را از نزدیک مشاهده نموده اید و با کارکرد این نوع ماشین آشنایی کامل دارد. در ادامۀ این پست قصد داریم برخی از انواع لوازم یدکی جرثقیل را معرفی نمائیم و اینکه به اهمیت کاربرد جرثقیل در امور حمل و جابجایی وسایل سنگین در صنایع مختلف بپردازیم. به عنوان مثال کاربرد گستردۀ جرثقیل را در اجرای پروژه های ساخت و ساز غول آسا و برج می توان ملاحظه نمود و قطعات جرثقیل به نحوی طراحی شده اند که مقاومت لازم برای جایجایی وسایل سنگین را تا یک ظرفیت مشخص دارد. فروش لوازم یدکی جرثقیل در دسته بندی های متفاوت صورت می گیرد که می توان به برند، مدل و ظرفیت آنها اشاره نمود.

پارت یدک راهسازی از جمله مراکز بزرگ وارد کننده و عرضه کنندۀ قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین منجمله انواع جرثقیل، لودر، بیل مکانیکی، گریدر، لیفتراک و ... در حال فعالیت می باشد. همواره بر اساس مدل ماشین آلاتی که توسط صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود، قطعات کوچک و بزرگی را در دسته بندی های مختلف در سطح بازار عرضه می کند.

مهمترین اجزاء و لوازم یدکی جرثقیل

به طور کلی نوع لوازم یدکی جرثقیل نقش اساسی در عملکرد یکپارچۀ آن دارد و اینکه جهت حفظ کارآمدی جرثقیل جهت جابجایی وسایل سنگین بسیار حائز اهمیت است. قلاب، سیم بکسل و طناب، بوم یا بازو، بوم مشبک، بوم هیدرولیک، وزنه تعادلی، جک های تعادلی، پمپ های هیدرولیک، چرخ و تراک، بالابر، قرقره، جیب و ... برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی انواع جرثقیل به شمار می روند.

در نتیجه هنگام  خرید قطعات جرثقیل باید نسبت به این موضوع مهم، آگاهی کامل داشته باشید که متناسب با مدل و برند، اقدام به خرید لوازم یدکی جرثقیل نمائید چون ارتباط مستقیم با عملکرد ماشین خواهد داشت. جهت آگاهی از موجود بودن قطعات جرثقیل مورد نظر، می توانید با واحد فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()