لوازم یدکی بسترن متشکل از قطعات متعددی است که در قسمت های مختلف اتومبیل استفاده نموده اند. بسترن یکی دیگر از خودروهای چینی است که در در داخل ایران توسط گروه بهمن مونتاژ و به بازار خودرو عرضه می شود. تا کنون افراد زیادی مالک خودروهای سواری بسترن در مدل های B30 , B50 , BF50 , B70 , B90 و ... می باشند. بدین ترتیب افرادی که خواستار  خرید لوازم یدکی بسترن هستند، می توانند با مراجعۀ حضوری به فروشگاه نیوپارت و یا ارتباط آنلاین و تلفنی با کارشناسان فروش این مجموعۀ معتبر، انواع لوازم یدکی بسترن را استعلام نموده و پس از اطمینان حاصل نمودن از اصل بودن قطعات، آنها را سفارش دهید.

سفارش اینترنتی لوازم یدکی خودروهای بسترن

همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، امکان سفارش دهی اینترنتی تجهیزات و قطعات یدکی بسترن برای مالکین این خودرو فراهم می باشد که البته توصیه می کنیم به مراکز معتبر مراجعه نمائید. اتومبیل متشکل از قطعات متعددی است که هر کدام از آنها در عملکرد فنی خودرو تأثیرگذار می باشد. بنابراین در صورت مشاهدۀ کوچکترین اختلال و یا نقص فنی در قسمت های مختلف خودروی بسترن، توصیه می کنیم پیش از استفادۀ مجدد از اتومبیل، اقدامات لازم جهت تعمیر و یا خرید لوازم یدکی بسترن انجام دهید. البته اصل بودن قطعات، مدل خودروی بسترن و تطبیق مشخصات فنی قطعات یدکی بسترن از موارد مهم و اساسی است که هنگام خرید لوازم یدکی بسترن باید در نظر گرفته شود.

قیمت فروش قطعات بسترن ارتباط مستقیم با نوع قطعات دارد. البته در صورت وارداتی بودن برخی از قطعات بسترن، ممکن است ثبات قیمت را برای لوازم یدکی بسترن در سطح بازار مشاهده ننمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قطعات خودروهای بسترن می توانید با دفتر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید. پس از مشاورۀ رایگان، با تضمین اصل بودن و قیمت مناسب به سهولت می توانید توسط این مجموعۀ معتبر انواع لوازم یدکی بسترن های سواری را خریداری نمائید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()