لوله استیل از کاربردی ترین وسایلی است که جهت راه اندازی خطوط لوله کشی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. استیل از عناصر متعددی تشکیل شده است که می توان به متریالی چون آهن، نیکل، کربن، کروم و ... اشاره نمود. میزان درصد هر کدام از آلیاژ بر روی کیفیت و خواص استیل تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین متناسب با نوع کاربری که می توانید در مواقع مختلف داشته باشید، لوله استیل با گرید متفاوت تهیه نمائید. از مشخصه های بارز آلیاژ استیل می توان به ضد زنگ بودن آن اشاره نمود. در حال حاضر انواع استیل با گریدهای متفاوتی بالغ بر 3500 رتبه بندی ساخته شده است که می توان از آنها در موقعیت های مختلف تهیه نمایند.

گروه تجارت استیل راد به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات صنعتی از جمله فروش لوله استیل و اتصالات استنلس استیل فعالیت می کند. صنایع مختلف می توانند بر اساس نوع کاربری که خطوط لوله کشی می تواند داشته باشد، اقدام به خرید نوع تجهیزات می نمایند.

موارد کاربرد عمدۀ لوله استیل

بیشترین کاربرد لوله استیل را می توان در صنایع پتروشیمی ملاحظه نمود چون مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرمای زیاد دارد. لوله های استیل دارای سطح صاف و صیقلی است و امکان تمیز نمودن آن برای افراد به راحتی صورت می گیرد. نیکل موجود در آلیاژ استیل مانع از زنگ زدگی لوله می شود و عنصر کربنی که در ساخت آلیاژ استیل به کار رفته باعث افزایش استحکام و مقاومت لوله در برابر خوردگی نسبت مواد شیمیایی می شود.

از مزایای عمدۀ لوله استیل می توان به عدم تغییر رنگ و شکل، مقاومت بالا، خواص ضد زنگ، قابل بازیافت، افزایش طول عمر و دوام لوله، افزایش مقاومت لوله استیل در برابر دمای بالا اشاره نمود. به طور کلی جهت خرید فلنج استنلس استیل و لوله استیل با گریدهای مختلف می توانید از طریق مجموعۀ تجارت استیل راد اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()