آیفون تصویری تکنما یکی از پرفروش ترین برندهای آیفون تصویری ایرانی در سطح بازار شناخته می شود. به طور کلی محصولات کمپانی تکنما بر اساس فناوری و تکنولوژی دیجیتالی روز دنیا توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع آیفون تصویری تکنما هوشمند گردند. در ابتدا طراحی آیفون تصویری تکنما بر اساس خانه های کوچک تک واحده آغاز گردید ولی با گذشت زمان و رونق ساخت و ساز ساختمان های چند واحده و چند بلوکی، شرکت تکنما توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز، انواع آیفون تصویری تکنما با پنل خروجی چند واحده تولید و به بازار عرضه نمایند. اگر علاقه مند به خرید آیفون تصویری تکنما با قابلیت های پیشرفته دارید، می توانید با کارشناسان فروش تکنما شاپ تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش آیفون تصویری تکنما هوشمند با دسته بندی اصلی با حافظه داخلی و بدون حافظه آمادۀ عرضۀ بهترین محصولات تکنما همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

فاکتورهای مهم تعیین قیمت آیفون تصویری تکنما

همانطور که می دانید امروزه مهندسین اهل فن توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، با افزودن حافظۀ داخلی و یا افزودن پورت USB امکان ثبت داده های تصویری را توسط آیفون فراهم سازد. بنابراین برج ها و مجتمع های مسکونی و اداری می توانند متناسب با ارزش و بهایی که دارند، از میان محصولات آیفون تصویری تکنما انتخاب نمایند.

از مشخصات فنی آیفون تصویری تکنما می توان به قابلیت نمایش شماره واحد، قابلیت تنظیم جهت دوربین، زاویۀ دید وسیع الی 120 درجه، قابلیت تنظیم اتوماتیک شدت نور صفحه نمایشگر، قابلیت نمایش تصاویر در تاریکی، امکان تنظیم سطح صدا به صورت دیجیتالی، نصب آسان، تنوع مدل، تجهیز بودن به سایبان بلند و کوتاه متناسب با سایز پنل خروجی، تجهیز بودن به سیستم عیب یابی هوشمند در زمان نصب و ... اشاره نمود. جهت سفارش اینترنتی خرید آیفون تصویری برند تکنما می توانید با مشاوران فروش تکنما شاپ تماس حاصل فرمائید.

تکنما شاپ 

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()