آیفون تصویری از مهمترین وسایل ساختمان به شمار می رود که جهت حفظ امنیت یک مجتمع مورد استفاده قرار گرفته می شود. آیفون تصویری مجهز به صفحۀ نمایشگر با سایزهای مختلف می باشد که جهت ساخت برخی از آیفون های تصویری از مانیتور لمسی و تاچ استفاده می شود. اکثر دستگاه های آیفون تصویری به قابلیت های پیشرفته ای مجهز هستند که توانسته اند امکان دایورت زنگ به تلفن همراه یا تلفن ثابت را فراهم سازند. در این صورت اگر فردی در منزل حضور نداشته باشد، می توانید خارج از منزل نیز حضور فرد پشت درب را از طریق تلفن همراه ملاحظه نمائید. تکنما شاپ به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر در حوزۀ  فروش آیفون تصویری در حال فعالیت می باشد و توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، امکان خرید آیفون تصویری تکنما را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم سازند.

عوامل تأثیرگذار بر انتخاب و خرید آیفون تصویری

در ادامۀ متن به دیگر ویژگی های مهم آیفون تصویری هوشمند می پردازیم، تا بدین وسیله بتوانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، آیفون تصویری مناسبی را با قیمت مناسب تهیه نمائید. قابلیت انتقال زنگ به واحدهای دیگر ساختمان از دیگر امکانات جدید است که دستگاه های آیفون تصویری پیشرفته بدان تجهیز هستند. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با توان مالی و میزان سطح امنیت ساختمان، آیفون تصویری را انتخاب نمایند.

با توجه به اینکه اکثر ساختمان ها مجهز به درب مخصوص پارگینگ هستند، نوع آیفون تصویری که برای مجموعه ای انتخاب می کنید باید مجهز به قابلیت باز و بسته کردن درب پارکینگ باشند. بدین وسیله می توانند تنها با فشردن یک دکمه و بدون نیاز به ریموت، درب پارکینگ ساختمان را باز و بسته نمایند. پنل برخی از آیفون های تصویری به قابلیت های مختلفی تجهیز می باشد که توانسته اند با بهره گیری از فناوری پیشرفته میزان امنیت ساختمان را بهبود ببخشند.

جهت خرید آیفون تصویری تکنما با کیفیت و ارزان می توانید به تکنما شاپ مراجعه نمائید و به صورت آنلاین مناسب ترین آیفون را تهیه نمائید.

تکنما شاپ 

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()