فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی با گسترش فضای اینترنت در سراسر کشور راه اندازی شده اند. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، مؤسسان مراکز آزمایشگاهی و یا دارندگان محیط های آزمایشگاهی در زمینه های طبی، دارویی، صنعتی، شیمیایی و ... می توانند با آسودگی خاطر از میان کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی، اقلام مورد نیاز مجموعه را تهیه نمایند. کالاهای متعددی در حوزۀ امور آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و به کارگیری آنها جهت اجرای آزمایشات لازم و ضروری می باشد.

شیشه آلات آزمایشگاهی، ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی، انواع فیلتر و کاغذهای صافی، مواد مصرفی، انواع دستگاه آزمایشگاهی، ابزارآلات مخصوص و ... برخی از دسته بندی های اصلی است که هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی تهیه می شود. در این صورت مشتریان دسترسی راحت تری به اقلام مورد نیاز خود دارند.

شرکت های متعددی توانسته اند اقلام آزمایشگاهی متعددی را تولید و روانۀ بازار نمایند. از این سو برای متصدیان مراکز آزمایشگاهی ممکن است انتخاب و خرید یک سری لوازم، مواد اولیه و دستگاه های آزمایشگاهی در یک نگاه سخت باشد. بنابراین تأسیس فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی از سوی فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، به منظور رفاه حال مشتریان در سراسر کشور صورت گرفته است.

 همانطور که می دانید تنوع وسایل و ابزارآلاتی که در امور آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار گسترده است. رفت به بازار و یافتن لوازم مورد نیاز آزمایشگاه برای افراد می تواند بسیار زمانبر باشد ولی فروشگاه های اینترنتی لوازم آزمایشگاهی توانسته این مسیر را کوتاه نماید. در این صورت افراد با دسترسی داشتن به کلیۀ وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی با برندهای مختلف، پس از بررسی مشخصات فنی محصولات فروشگاه اینترنتی، با آسودگی خاطر می توانند از طریق مراکز معتبر عرضۀ تجهیزات آزمایشگاهی همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، همراه با گارانتی، خدمات پس از فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی را تهیه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()