شارژ کپسول از جمله خدماتی است که توسط برخی از مراکز تأمین کنندۀ تجهیزات اطفاء حریق به مشتریان ارائه داده می شود. کپسول آتش نشانی از جمله لوازم مهار کنندۀ آتش با وزن سبک به شمار می رود. بدین ترتیب تجهیز نمودن کلیۀ ساختمان ها، وسایل نقلیۀ عمومی و شخصی به کپسول آتش نشانی ضرورت دارد و می تواند در مواقع لزوم مانع از بروز اتفاقات ناخوشایند گردد. اکثر کپسول های آتش نشانی دارای قابلیت شارژ مجدد هستند و در صورت منقضی شدن و یا تخلیۀ محتویات مخزن، می توانید جهت دریافت خدمات شارژ کپسول به خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

کپسول آتش نشانی به صورت استوانه ای شکل طراحی شده است و مواد تحت فشار درون کپسول شارژ می شود. با استفاده از اهرم فرد، به سهولت می تواند مواد را به بیرون هدایت نمایند. شارژ کپسول آتش نشانی به عنوان یکی از موارد مهم باید به صورت دوره ای چک شود. همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، برچسب مندرج بر روی کپسول آتش نشانی، مشخصات فنی تولید و تاریخ انقضاء محتویات کپسول تعیین می گردد. با در نظر گرفتن این موضوع مهم که حادثه خبر نمی کند، شارژ کپسول آتش نشانی برای کپسول های منقضی شده و نیمه استفاده ضرورت دارد.

هزینۀ شارژ کپسول در تعدادی از شرکت ها به صورت یکپارچه تعیین می گردد که البته ممکن است اجرت، حمل و نقل و مقدار مواد اولیه برای تعیین قیمت شارژ کپسول افزوده گردد. از این رو خدمات ایمنی آتش گریز تهران از همان ابتدا، هزینۀ شارژ انواع کپسول را برای مشتریان تعیین می کند. سپس اقدام به ارائه سرویس به مشتریان می نماید. در حال حاضر می توانید پیش از مراجعۀ حضوری به کارگاه های شارژ کپسول آتش نشانی، لیست قیمت خرید کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی را بر اساس وزن، از طریق گروه ایمنی آتش گریز تهران استعلام نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()