توربو شارژ به عنوان یکی از قطعات مکانیکی است که به صورت تخصصی برای افزایش بازدهی موتور اتومبیل ساخته شده است. امروزه توانسته اند بر حسب مدل های مختلف اتومبیل، انواع توربو شارژ را تولید و به بازار عرضه نمایند. در حال حاضر می توانید قیمت توربو شارژ هایما s7 را از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی استعلام نمائید. پس از بررسی تمام جوانب و تطبیق با مشخصات فنی خودرو، متخصصین می توانند بر اساس توان و قدرت موتور در دقیقه، مناسب ترین مدل توربو شارژ را بر روی سیستم موتور افزوده و بدین وسیله بتوانند بازدهی اتومبیل را هنگام سرعت پایین و یا بالا افزایش دهند. در واقع عاملی کلیدی برای فرمان پذیری راحت اتومبیل می باشد.

موارد مهم تعیین قیمت توربو شارژ هایما s7

توربو شارژ به منظور افزایش راندمان کاری موتورهای معمولی خودرو ساخته می شود و توانسته اند به کمک سیستم توربو شارژ، میزان هوای ورودی به مخزن احتراق فشار هوا را دو برابر نموده و بدین ترتیب بستر را برای افزایش قدرت موتور فراهم سازند. با مد نظر قرار دادن افزایش راندمان کاری اتومبیل، قیمت توربو شارژ هایما s7 ناچیز می باشد چون به طور مستقیم بر روی کاهش مصرف سوخت خودرو تأثیرگذار خواهد بود.

اگر دارای اتومبیلی با موتور معمولی هستید ولی علاقه مند به اسپرت نمودن اتومبیل خود می باشید، می توانید خودروی خود را به سیستم توربو شارژ و یا سوپر توربو شارژ مجهز نمائید. در این صورت می تواند عملکرد و توان موتور را در سرعت پایین و یا بالا افزایش دهید. پس از آگاهی نسبت به قیمت توربو شارژ هایما s7، می توانید موتور را به این قطعۀ مکانیکی تجهیز نمائید و بدین ترتیب شرایط را برای افزایش راندمان موتور مهیا سازید. نصب توربو شارژ موجب افزایش اکسیژن مورد نیاز احتراق خودرو می شود که در نتیجۀ این عملکرد، به راحتی می توانند بازدهی و توان موتور را نسبت به شرایطی که موتور معمولی می تواند داشته باشد، افزایش دهند. پیش از اقدام برای نصب توربو شارژ، می توانید قیمت خرید توربو شارژ هایما s7 را از طریق واحد فروش فروشگاه توربو شارژ سیف الهی استعلام نمائید.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()