امروزه شما می توانید جهت دریافت خدمات ساخت سوئیچ هیوندا، تعریف ریموت یدک، کددهی ریموت و ... با کارشناسان فنی مرکز تخصصی تهران کار کی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشانی در حوزۀ ساخت و کپی انواع ریموت و سوئیچ خودروهای هیوندا می باشد و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشند. به طور کلی جهت ساخت ریموت هیوندا از دستگاه های حرفه ای و تخصصی بهره می گیرد، ضمن آنکه نیازمند به نرم افزارهای خاصی برای تعریف کددهی جدید برای ریموت خودرو می باشند. البته در خصوص ساخت سوئیچ هیوندا نیز در نظر گرفتن چنین نکات مهمی حائز اهمیت است و تکنسین های متخصص به صورت آنلاین پروسۀ حذف کد پیشین سوئیچ و ریموت را انجام داده و با تعریف کددهی جدید، اقدام به ارائه خدمات ساخت سوئیچ هیوندا می نمایند.

ساخت ریموت و تعویض قاب ریموت هیوندا

مراکز ساخت ریموت هیوندا قادر به ارائه خدمات تعویض قاب و باتری ریموت و سوئیچ هیوندا می نمایند. متأسفانه هر لحظه امکان مفقودی و یا خراب شدن ریموت و یا سوئیچ خودرو برای دارندگان اتومبیل های هیوندا و هر برند دیگری وجود دارد. با مراجعه به مراکز ساخت سوئیچ های خودرو به سهولت می توانید درخواست ساخت ریموت هیوندا را به صورت کپی نمائید. متخصصین امر می توانند متناسب با مدل اتومبیل و در اختیار داشتن سوئیچ و یا ریموت اصل اقدام به ساخت سوئیچ هیوندا نمایند.

قیمت خدمات ساخت ریموت هیوندا متفاوت از قیمت ساخت ریموت هیوندا تعیین می گردد. علاوه بر آنکه مدل اتومبیل و موجود بودن سوئیچ و ریموت اصل در دسترس تکنسین سازنده بر روی قیمت نهایی ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا تأثیرگذار می باشد. جهت سفارش دهی حضوری و یا اینترنتی ساخت انواع ریموت و سوئیچ هیوندا و دیگر خودروهای لوکس خارجی و ایرانی می توانید با کارشناسان حرفه ای مجموعۀ تهران کار کی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()