برای از بین بردن چین و چروک های پوستی راه های مختلفی وجود دارد. اتوی صورت یکی از راه های آسان جهت جوان سازی و صاف کردن پوست تلقی می شود. استفاده از این دستگاه زمانی اثر بخش است که مرحله های پاکسازی پوستی به شکلی کاملا اصولی پیش بروند. از اتوی صورت  می توان برای صاف کردن انواع پوست ها استفاده کرد. نتایج استفاده از اتوی صورت دکتر پن بیشتر در پوست هایی ملموس تر است که دارای جوش، آکنه، سوختگی، زخم و … هستند. این دستگاه در زمره دستگاه هایی قرار می گیرد که امکان استفاده از آن در منزل فراهم است. برای خرید اتوی صورت به سایت مراجعه فرمایید. 

از دستگاه اتوی صورت فروشگاه دکتر پن اسکین به منظور های مختلف می توان استفاده کرد. باید توجه داشته باشید که هر چقدر فرکانس این دستگاه کمتر باشد امواج می توانند به لایه های زیرین پوست بیشتر نفوذ کنند. از فرکانس 1 مگاهرتز برای درمان تمام قسمت های بدن که دارای ماهیچه و بافت های قطورتر هستند مورد استفاده قرار می گیرد. از فرکانس 3 مگاهرتز این دستگاه می توان جهت معالجه صورت که دارای بافت ها و ماهیچه های نازک هستند استفاده کرد. همچنین از فرکانس 5 مگاهرتز می توان برای ترمیم و بهبود قسمت های پوست که ظریف هستند، مثل دور چشم، استفاده کرد. خرید درما اف  از این مرکز در تنوع بالا انجام می گیرد. 

اتوی صورت چه اثرات مثبتی دارد؟

اتوی صورت باعث می شود که گردش خون بیشتر تحریک شود. یکی از مهمترین اثرات اتوی صورت دکتر پن اسکین از بین رفتن سلول های مرده و جایگزین شدن سلول های زنده بر روی پوست می باشد. اتوی صورت در مجموعه دکتر پن اسکین به کاهش و از بین رفتن چین و چروک های پوستی کمک زیادی می کند و استفاده مکرر از آن سبب می شود که به مرور زمان کک و مک ها و سیاهی ها و لکه های به وجود آمده بر روی پوست از بین بروند؛ حال این موارد به دلایل مختلف می تواند پدید آمده باشند.

 

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()