ساخت سوئیچ بی ام و یکی از دغدغه های بزرگ برای افرادی است که مالک اتومبیل های این برند هستند چون از جمله خودروهای وارداتی لوکس آلمانی به شمار می رود. بنابراین اگر با سرقت و یا مشکلات فنی برای سوئیچ و ریموت روبرو شوید، می توانید از خدمات دستگاه های پیشرفته بهره مند گردید. مرکز تخصصی تهران کار کی یکی دیگر از مجموعه های مجرب در حوزۀ خدمات ساخت سوئیچ بی ام و و سوئیچ بی ام و و دیگر خودروهای آلمانی و اروپایی در حال فعالیت می باشد. کپی سوئیچ و ساخت سوئیچ بی ام و با استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک قابل اجرا می باشد و افرادی که با چنین دستگاه هایی کار می کنند، باید تخصص و دانش کافی داشته باشند.

تعمیرات و ساخت ریموت بی ام و با تجهیزات تمام اتوماتیک

ساخت ریموت بی ام و، حذف کد پیشین ریموت، تعمیرات و یا تعویض قاب و باتری ریموت از دیگر خدماتی است که توسط مرکز تهران کار کی به دارندگان خودروهای لوکس بی ام دبلیو در سراسر کشور ارائه داده می شود. جهت اجرای چنین کارهایی، نیاز است که به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمائید چون تراش تیغۀ سوئیچ و فرآیند کددهی ریموت و سوئیچ با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. در اصل جهت فرآیند تراش دادن کلید نیاز است که کدی به دستگاه ارائه داده شود و نیازمند به نرم افزارهای مخصوص دارد که مراکز تخصصی به صورت ایمن فرآیند کددهی و ساخت سوئیچ بی ام و و دیگر خودروهای لوکس وارداتی را انجام می دهند.

به طور کلی ساخت سوئیچ بی ام و نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته دارد که می توانند متناسب با مدل اتومبیل و دانش کافی نسبت به الگوی تیغه، فرآیند برش تیغۀ سوئیچ و کلید ریموت بی ام و را به صورت اصولی انجام داده و بدین وسیله  خدمات ساخت ریموت بی ام و  را به بهترین شکل ممکن و با رعایت نکات امنیتی انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی و متخصص مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()