ایران خودرو نام یکی از شرکت های بزرگ خودرو سازی در سراسر ایران است. این شرکت در میان مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و همه با آن آشنایی کامل دارند. فروش اقساطی ایران خودرو یکی از خدماتی است که در شرکت آرشا خودرو صورت می گیرد و این مورد از مزایای شرکت آرشا خودرو به شمار می رود؛ چرا که افراد زیادی هستند که به دلیل عدم توانایی خرید نقدی، به خرید اقساطی روی می آورند. خدمات فروش اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو با شرایط ویژه ای انجام می شود به گونه ای که رضایت صد در صدی افراد را جلب کرده است.

فروش اقساطی ایران خودرو مناسب با بودجه شما

به طور کلی مشتریان وقتی می خواهند خودرویی از شرکتی مانند ایران خودرو خریداری کند بودجه ای را مشخص کرده که از آن جهت خرید خودرو استفاده کند. البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که کمتر شرکتی وجود دارد که متناسب با بودجه افراد فروش اقساطی انجام دهد؛ بیشتر شرکت ها شرایطی را مد نظر قرار می دهند که منفعت خودشان را در پی دارد و در حقیقت منافع مشتری را در نظر نمی گیرند. جالب است بدانید که فروش اقساطی ایران خودرو در شرکت آرشا خودرو طوری است که همواره منافع مشتری را مد نظر قرار می دهند و شرایط خرید اقساطی ایران خودرو  بسیار عالی را برای مشتری فراهم می سازند.

فروش اقساطی ایران خودرو و تحویل در زمان کوتاه

برخی شرکت ها هستند که در فروش اقساطی ایران خودرو ، خودرو را دیر به مشتری تحویل می دهند. از طرفی هم مشتریان به دنبال شرکت هایی هستند که به وسیله آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن صاحب خودروی مورد نظر خود شوند. شرکت آرشا خودرو همواره در تلاش بوده تا در کوتاه ترین زمان ممکن خودرو های مشتریان را که به صورت اقساطی خریداری کرده اند تحویل تحویل دهد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()