کاربرد اره استخوان بر و فروش آن در فروشگاه تجهیزات:

در خصوص توضیح اره استخوان بر می توان گفت که از این وسیله کاربردی برای برش گوشت با حجم بالا استفاده می شود، مشاغلی که با اره استخوان بر در ارتباط هستند عبارت است از:

رستوران های بزرگ

هتل‌ها

تالارهای پذیرایی

قصابی ها

کشتارگاه ها.

تمامی این مراکز می توانند از این وسیله مفید برای برش گوشت های مختلف استفاده کنند.

این دستگاه دارای یک صفحه می باشد که گوش روی آن قرار میگیرد و با یک اعمال فشار جزئی گوشت به سمت تیغه اره حرکت میکند و عملیات برش انجام می شود. البته برخی از مشاغل مانند کبابی ها نیز از این دستگاه استفاده می کنند. خرید اره استخوان بر را از سایت انجام دهید. 

اره استخوان بر در مدل های صنعتی نیز تولید می شود، عموماً از این نوع اره در کارخانه های بزرگ و مراکز پروتئینی جهت بسته بندی و برش گوشت استفاده می شود.

قابلیت های انواع اره استخوان بر:

قابلیت هایی که این دستگاه دارد بسیار زیاد است، مثلاً به راحتی می توان تیغه آن را جدا کرد و کار های بهداشتی و نظافتی را روی آن انجام داد.

امتیازات استفاده از اره استخوان بر عبارت است از:

برش سریع انواع گوشت ها و استخوان ها به صورت یکدست و منظم

برش گوشت و استخوان به صورت کاملا بهداشتی

برش گوشت و استخوان در اندازه های دلخواه

راحتی کار در هنگام برش گوشت و استخوان.

معمولا در ساختار این نوع اره از متریال های اصلی استفاده شده است زیرا مکان هایی که از این اره استفاده می‌شود عموماً دارای رطوبت است و امکان دارد با گذشت زمان این وسیله دچار مشکل شود اما با تولید این اره از متریال های با کیفیت و اصلی این مشکل به طور کامل رفع شده است.

فروشگاه تجهیزات عرضه کننده انواع اره استخوان بر می باشد. شما می توانید تمامی نمونه های اره استخوان بر را در فروشگاه تجهیزات ببینید، بنابراین فروشگاه تجهیزات یک مرکز خرید مطمئن می باشد.

فروشگاه تجهیزات - مدل های مختلف اره استخوان بر:

در نظر داشته باشید که عموماً اره هایی که برای مصارف برش استخوان از آنها استفاده می شود در ساخت آنها از یک روش الگو استفاده شده است، بنابراین و اساساً به لحاظ ظاهری به هم شباهت دارند. در واقع این امر باعث شده است که این تجهیزات صنعتی تقسیم بندی خاصی نداشته باشند، دلیل این موضوع این است که مراکزی که از این اره استخوان بر ها استفاده می‌کنند بیشتر سردخانه ها، مراکز صنعتی بزرگ کشتارگاه‌ و مراکز پروتئین می باشند. بنابراین شکل، شمایل، نوع عرشه، فرم تیغه، شکل فک و مسائل این چنینی در واقع برای این مکان ها طراحی می شود. بنابراین آن چنان به ظاهر اره ها اهمیت داده نمی شود و بیشتر میزان بازدهی و کارایی این دستگاه ها ملاک است. فروش اره استخوان بر مینروا  در سایت تجهیزات انجام می گیرد. 

فروشگاه تجهیزات - اره استخوان بر و قیمت های آن:

در نظر داشته باشید که عموماً اره‌ های استخوان بور از قیمت‌ های نسبتاً بالایی برخوردار هستند، در همین رابطه میتوان نمونه ای را برای مثال عنوان کرد. گرانترین اره استخوان بر قیمت ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان دارد. لازم به ذکر است که اره ای که چنین قیمتی داشته باشد مطمئناً از یک کمپانی مطرح با بهترین متریال های استفاده شده می باشد.

مثلاً کمپانی لیزربا یا مینروا و یا سوئدلینگ هاوس عموماً اره هایی تولید می کنند که قیمت های بسیار بالایی دارند، اما این اره ها به لحاظ آلیاژی که برای آنها مورد استفاده قرار گرفته، کیفیت بدنه دستگاه، جنس تیغه های آن، عمر مفید اره، توان کارایی اره و دیگر مشخصه ها و مولفه ها در بهترین سطح قرار دارند.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()