تابلوسازی روشی مؤثر جهت جلب نظر بینندگان در سطح شهر می باشد. همانطور که می دانید مشاغل متعددی در سطح شهر فعالیت دارند که داخل ساختمان ها و مجتمع های تجاری و اداری راه اندازی شده اند. آگاهی یافتن از نوع کسب و کار آنها بدون نصب تابلوی تبلیغاتی میسر نیست و فرد باید وارد مجموعه گردد تا از نوع حرفۀ اشخاص مطلع گردد. از این رو صنعت تابلوسازی همچون گذشته ادامه یافته است و توانسته اند با بهره گیری از متریال متنوع و با کیفیت، تنوع سبک تابلوسازی را افزایش دهند. در نتیجۀ این اتفاق مهم، شاهد اجرای تابلوسازی در روش های متنوع به سبک متفاوت می باشیم که توانسته اند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نمایند. خدمات تابلوسازی توسط این مجموعه ارائه می شود. 

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه، شرکت و هر مجموعۀ دیگری را دارید، تخصیص بودجه جهت امور تبلیغاتی ضرورت دارد چون عاملی مؤثر برای رونق کسب و کار شما خواهد بود. از این رو گروه تابلوسازی تکاور در حوزۀ طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی با متدهای جدید فعالیت دارد و همواره آمادۀ سفارش دهی به شما صاحبان مشاغل می باشند.

ویژگی های مهم روش های مختلف تابلوسازی

تا کنون در سطح شهر سبک های متفاوت تابلوسازی را مشاهده نموده اید که از متریال و ابعاد متفاوت برخوردار هستند. برای مثال می توان به تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی پلاستیکی، تابلوسازی فلزی، تابلوسازی رینکی، تابلوسازی ال ای دی، تابلوسازی پلکسی ، تابلوهای راهنما و ... اشاره نمود. جهت ساخت هر کدام از روش های تابلوی تبلیغاتی از متریال متفاوتی استفاده می شود و می توان در موقعیت های مختلف برای امور تبلیغات مجموعۀ خود استفاده نمایند. برای نمونه از تابلوی ال ای دی روان و متحرک برای نمایش و تغییر قیمت کالاها در داخل فروشگاه ها و یا نمایش تاریخ پرواز و قطار در ایستگاه ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. ضمن آنکه جهت نمایش تصاویر انیمیشنی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت انتخاب مناسب ترین روش تابلوسازی برای مجموعۀ خود، می توانید با طراحان مجموعۀ تابلوسازی تکاور مشورت نمائید.

تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()