لاستیک به عنوان اجزای مهم خودرو شناخته می شود چون عامل اصلی حرکت اتومبیل به شمار می رود. بنابراین مدل و نوع لاستیک ارتباط مستقیم با نوع کاربری خودرو خواهد داشت. فروش انواع لاستیک در بازار داخل با برندهای متفاوت خارجی و ایرانی صورت می پذیرد که می توان به لاستیک کومهو، دانلوپ، میشلن، هانکوک، پیرلی، یزد تایر، بارز، کویر تایر و ... اشاره نمود. تایر به عنوان یکی از قطعات مهم خودرو به شمار می رود که بر روی سیستم ترمزگیری، کنترل فرمان و سیستم تعلیم اتومبیل مؤثر خواهد بود.

فروشگاه چرخ و یدک از جمله مراکز مطرح در زمینۀ واردات و پخش لاستیک های خارجی و ایرانی سرمایه گذاری خود را انجام داده است. همواره آمادۀ مهیا نمودن لاستیک برای دارندگان خودروهای سواری، شاسی بلند و ... می باشند.

خرید لاستیک رادیال و تیوبلس

اجزای اصلی لاستیک خودرو به چهار دسته بندی تقسیم می شود که می توان به لایه های تایر، آج تایر، تیوب و والو آن اشاره نمود. نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، سایز، سال تولید و مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک از جمله موارد کلیدی و اساسی هستند که تأثیر بر روی انتخاب و خرید تایر خواهد داشت. تولید لاستیک در دو دسته بندی مهم تیوب دار و تیوبلس (بدون تیوب) ساخته می شود.

دوده، نخ، سیم، محافظت کننده و مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر از اجزای مختلف تایر به شمار می روند که تأثیر مستقیم بر روی توان حرکتی خودرو خواهد داشت. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توانید انتخاب و خرید لاستیک اتومبیل را انجام دهید. انتخاب نوع لاستیک به طور مستقیم بر روی فرمان پذیری اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. به دلیل تنوع مدل و برند تایر، به سهولت می توانید لاستیک استاندارد و با کیفیتی را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

جهت مشاورۀ تخصصی و خرید آنلاین لاستیک خارجی و ایرانی مانند خرید لاستیک یزد تایر با قیمت ارزان همراه با گارانتی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()