اولین کارخانۀ لاستیک سازی دانلوپ در شهر دوبلین ایرلند، سال 1890 فعالیت خود را آغاز نمود و توانست با راه اندازی کارخانجات دیگری در کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا، آمریکا، استرالیا و .. سطح فعالیت مجموعه را گسترش دهند. بدین ترتیب بتوانند انواع لاستیک دانلوپ را تولید و عرضه نمایند. در سال های ابتدایی، کمپانی دانلوپ به شهر کاونتری انگلیس رفت و تواسته در سال 1902 حجم فعالیت خود را توسعه ببخشد و فضایی بالغ بر 400 هکتار را با عنوان فورت دانلوپ جهت امور طراحی و ساخت لاستیک دانلوپ اختصاص دهد. با گذشت زمان توانستند فعالیت های مجموعۀ خود را به بیش از قسمت خاورمیانه و آسیا گسترش دهند و اولین کارخانۀ تولید و فروش لاستیک دانلوپ را در شهر کوبه ژاپن راه اندازی کند.

از این رو، فروشگاه لاستیک چرخ و یدک جهت افزایش تنوع برند محصولات فروشگاه، انواع لاستیک دانلوپ را فراهم نموده اند. از این رو دارندگان اتومبیل سواری، باری و غیره می توانند لاستیک مورد نیاز خود را از برند دانلوپ انتخاب نمایند.

مشاهدۀ لیست قیمت لاستیک دانلوپ

اگر طرفدار خرید لاستیک دانلوپ هستید، توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر عرضۀ تایرهای وارداتی اورجینال مراجعه نمائید. تهیۀ لاستیک اصل و غیر تقلبی از اهمیت بالاییی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر روی بازدهی و توان اتومبیل خواهد داشت.

بدین وسیله متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف و نوع کاربری خودرو، مناسب ترین لاستیک دانلوپ را خریداری نمائید. خرید رینگ اسپرت را از این مجموعه در تنوع بالا انجام دهید.

از موارد مهم و اساسی که هنگام خرید لاستیک دانلوپ و هر برند دیگری باید مد نظر داشته باشید در نظر گرفتن مشخصات فنی لاستیک می باشد. لاستیک دانلوپ رادیال، بایاس و ران فلت از دسته بندی اصلی این نوع لاستیک به شمار می روند که طبیعتاً متناسب با موقعیت و کاربری های متفاوتی که خودروهای مختلف می توانند داشته باشند. اقدام به خرید لاستیک دانلوپ تمام فصل، زمستانی و یا تابستانی نمایند که البته از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، امکان خرید لاستیک دانلوپ مسابقه برای طرفداران این برند فراهم می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()