طرح توجیهی از جمله اقداماتی است که پیش از سرمایه گذاری و آغاز یک پروژه به صورت مرحله ای تهیه می شود. جهت نوشتن یک طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف، نیاز است که افراد تخصص و دانش لازم در حوزۀ اصول نگارش و تهیۀ گزارش اختصاصی داشته باشد. مشاوران متخصص می توانند با امکاناتی که در اختیار دارند، پیش از اجرای یک پروژه، مدل تئوریکی متناسب با جوانب مختلف پروژه به صورت طرح توجیهی جمع آوری کنند. در نتیجۀ این مطالعات گسترده و دقیق، مشاوران می توانند سرمایه گذاران را با استفاده از گزارشات طرح توجیهی نسبت به جنبه های مختلف پروژه آگاه سازند. خدمات طرح توجیهی توسط این مجموعه ارائه می شود. 

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با هدف رشد و توسعۀ صنعت ملی فعالیت خود را آغاز نموده است. مجموعۀ مشاورین مطصا همواره در این صدد است که سرمایه گذاران از آیندۀ پروژه ای که قصد راه اندازی آن را دارند، مطلع سازند.

امکا سنجی بازار جه نگارش طرح توجیهی

بدون شک یک سرمایه گذار هوشمند جهت کسب موفقیت در اجرای پروژه، تلاش می کند از متدهای جدید همچون طرح توجیهی و امکان سنجی پروژه استفاده نماید. در نتیجۀ این اتفاق و سرمایه گذاری هوشمندانه و پرداخت مبلغی جزئی، سعی دارد مانع از شروع ایده های بی سرانجام گردند. تهیۀ طرح توجیهی توسعه ای پیش از آغاز یک پروژه می تواند مانع از ورشکستگی یک پروژه گردد.

ایجاد نقشۀ اصلی پروژه، تعیین هدف از راه اندازی پروژه، محاسبۀ میزان سرمایۀ اولیه و تطابق آن با هزینۀ مورد نیاز اجرای پروژه برخی از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام نگارش طرح توجیهی جمع اوری می شوند. متناسب با هر فعالیت اقتصادی که قصد راه اندازی آن را دارید، می توانید یک چارچوب مشخصی را تعریف نمائید و بر اساس آن پلن های مختلف پروژه را برنامه ریزی کنید. عدم توجه به این نکات مهم، می تواند عواقب ناخوشایندی برای سرمایه گذار داشته باشد.

جهت مشاوره و تهیۀ طرح توجیهی سفارشی مانند طرح توجیهی مصالح ساختمانی سبک می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید و از امکانات و ایده های این گروه فعال بهره مند گردید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()