لاستیک نکسن یکی از برندهای معروف کرۀ جنوبی به شمار می رود که از جمله برندهای شناخته شده در سطح جهان محسوب می شود. شرکت نکسن بیش از نیم قرن دارای سابقۀ فعالیت در حوزۀ طراحی و ساخت لاستیک فعالیت خود را آغاز نماید و متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، انواع لاستیک در مدل و اندازه های مختلف تولید و روانۀ بازار داخلی و خارجی نمایند. در نتیجۀ این موضوع، امروزه شاهد کاربرد لاستیک نکسن در اندازه های مختلف می باشیم. افراد زیادی خواستار خرید لاستیک نکسن سوار برای اتومبیل خود هستند، که بدین وسیله بتوانند توان اتومبیل را ارتقاء ببخشند.

 فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در زمینۀ تأمین و فروش انواع لاستیک خارجی کره ای همانند لاستیک نکسن، لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک و ... فعالیت دارد و قادر به برآورده نمودن نیاز علاقه مندان این برندها در سراسر کشور می باشند.

موارد کلیدی خرید لاستیک نکسن

اگر قصد خرید لاستیک کومهو و لاستیک نکسن را برای اتومبیل خود دارید، توصیه می کنیم مشخصات فنی این برند را مورد بررسی دقیق قرار دهید. در واقع تطبیق مشخصات فنی لاستیک نکسن با لاستیک فابریک اتومبیل کاری لازم و ضروری است. علاوه بر آن که در نظر گرفتن نوع کاربری از اتومبیل و شرایط محیطی از دیگر موارد مهم و کلیدی است که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید لاستیک نکسن خودرو تأثیرگذار خواهد بود.

نوع تایر بر روی کنترل فرمان اتومبیل مؤثر می باشد چون متناسب با سطوح جاده خشک، خیس و لغزنده نیاز به استفاده از لاستیک مناسب می باشد تا تایر سطح چسبندگی مناسبی با جاده داشته باشد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید به صورت آنلاین انواع لاستیک نکسن را با قیمت مناسب همراه با ضمانت نامه خریداری نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()