بیل مکانیکی از انواع ماشین آلات پر کاربرد در پروژه های عمرانی می باشد. با استفاده از بیل مکانیکی می توان بسیاری از فعالیت ها را در ساخت و ساز ها انجام داد مثلا انتقال خاک، گود برداری، خاک برداری، حفر کانال ، شکستن سنگ و تخریب و... که برای تمامی این کار ها نیاز به قطعاتی مقاوم و مستحکم می باشد. فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا توسط این مجموعه ارائه می شود.

شرکت هیوندا در سال 1967 در کره تاسیس شد و یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان صنایع سنگین و راهسازی در جهان می باشد. قطعات بیل مکانیکی هیوندا مهم ترین بخش در این ماشین بوده که شامل انواع قطعات بزرگ و کوچک بوده مانند چرخ ها، بدنه، سیستم حرکتی ، بازو و باکت و... که در صورتی که در برند های معتبر خریداری شود، کیفیت بالایی خواهد داشت. لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا توسط کمپانی بزرگ و معتبر هیوندا به تولید می رسد که این شرکت برای تولید محصولاتش، از بهترین تجهیزات و مواد اولیه بهره می برد تا بتواند محصولاتی عالی را به تولید برساند. رقابت در بین شرکت های تولید قطعه بسیار بالا بوده ، بخصوص کمپانی های مطرح دنیا همواره به فکر ارتقا سطح کیفی محصولاتشان هستند و به همین جهت خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا و سایر برند های شناخته شده ، بهترین گزینه می باشد.

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا

درباره قیمت فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا ، باید توجه داشته باشید، به طور کلی قیمت قطعات بیل مکانیکی هیوندا و برند های معتبر جهان بالاتر از نمونه های معمولی بوده و این به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب وکیفیت بالای این محصولات می باشد بنابراین طول عمر قطعات بیل مکانیکی هیوندا بالا بوده و گرچه خرید با قیمت کمی بالاتر است اما با توجه به طول عمر قطعه و عملکرد مناسب آن ، به صرفه است. فروش سرویس قطعه از تخصصی ترین و بزرگ ترین مراکز توزیع قطعات بیل مکانیکی هیوندا در کشورمان می باشد که قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()