لاستیک میشلن محصول کشور فرانسه است و از برندهای معروف و شناخته شدۀ اورپا به شمار می رود. فروش لاستیک پیرلی مورد استقبال خیلی از کمپانی های خودروسازی قرار گرفت و از این برند جهت تأمین تایرهای فابریک اتومبیل تولیدی مجموعۀ خود استفاده نمودند. البته برخی از برندهای خودروسازی توانسته اند خودروهای تولیدی مجموعۀ خود را به لاستیک های پیرلی مجهز نمایند. هر کدام از این برندها به دلیل کیفیت بالا و گواهی های استاندارد ایزو متعددی که دریافت نموده اند مورد استقبال صنعت خودروسازی و همچنین رانندگان خودروهای مسابقه و غیره قرار گرفته است.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از برترین مراکز فروش در حوزۀ لاستیک در تهران فعالیت دارد. این مجموعۀ معتبر توانسته طی سال ها فعالیت مداوم و استفاده از نیروی انسانی متخصص فروش، بهترین خدمات فروش لاستیک های اورجینال خارجی و ایرانی را به مشتریان در سراسر کشور ارائه دهد. دارندگان خودروهای لوکس، معمولی و مسابقه می توانند جهت خرید لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی و دیگر برندهای برتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

نکات و دانستنی های مهم خرید لاستیک خارجی

فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک پیرلی و دیگر برندهای معتبر وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتر دارد و اینکه رانندگان اطلاعات دقیقی نسبت به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر داشته باشند که بتوانند متناسب با مدل اتومبیل و نوع لاستیک فابریک خودرو، لاستیک مناسبی تهیه نمایند. فروش لاستیک میشلن در دسته بندی های مختلف از جمله لاستیک مسابقه، سواری، شاسی بلند، ماشین آلات سنگین، باری، کشاورزی و ... صورت گرفته است. بدین ترتیب دارندگان هر مدل اتومبیل می توانند با آسودگی خاطر، لاستیک پیرلی اصل و یا لاستیک میشلن اورجینال را متناسب با هر نوع شرایط آب و هوایی تهیه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید لاستیک میشلن ،لاستیک های پیرلی و ... می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات و اطمینان از اصل بودن آنها، با قیمت ارزان همراه با گارانتی به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()