فاکتورهای متعددی در راستای انتخاب و خرید لاستیک مطرح می شود و رانندگان باید این موارد مهم را در نظر داشته باشند. بر روی تایر، حروف و اعداد متعددی درج شده است که به عنوان مشخصات فنی لاستیک شناخته می شوند. از این رو فردی که قصد خرید لاستیک ارزان دارد، باید اطلاعات جامعی نسبت به مفاهیم این علائم داشته باشد. کارشناسان فروش چرخ و یدک به منظور افزایش سطح آگاهی شما مشتریان گرامی، اقدام به تهیۀ این مقاله کوتاه نموده است تا به برخی از موارد مهم که بر روی تایر درج می شود، اشاره داشته باشد.

خرید لاستیک خودرو استاندارد

میزان قطر رینگ، عرض تایر، حداکثر توان باد مجاز تایر، ضریب سایش تایر نسبت به جاده، میزان چسبندگی لاستیک، حداکثر توان تحمل دما، تعیین نوع کاربری از نظر شرایط آب و هوایی، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، نسبت ارتفاع به عرض، نوع ساختار لاستیک (رادیال و بایاس) و ... تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که بر روی تایر درج می شود. لازم به ذکر است که حروف و عدد بر اساس جدول استاندارد متناسب با مدل های مختلف اتومبیل تعیین می گردد چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل حین رانندگی خواهد داشت.

اگر برای خرید لاستیک مبتدی هستید، پیشنهاد می کنم از تجربۀ رانندگان حرفه ای و یا کارشناسان خبره در حوزۀ فروش تایر بهره گیرید. انتخاب و خرید لاستیک استاندارد به شما کمک می کند که بتوانید رانندگی خوب و آرامش بخشی را تجربه کنید. شاید تعجب کنید که خرید لاستیک مناسب به میزان قابل توجهی باعث صرفه جویی در مصرف سوخت می شود و بر روی کنترل فرمان اتومبیل نیز تأثیرگذار خواهد بود.

در نظر داشته باشید، جهت خرید لاستیک خودرو مانند خرید لاستیک بی ام و به هیچ عنوان قیمت را ملاک انتخاب قرار ندهید، از میان برندها، لاستیک با کیفیت را که تولید سال جاری می باشد را انتخاب نمائید چون حادثه خبر نمی کند و این لاستیک ها هستند که ارتباط مستقیم با سطح جاده را دارند. عدم توجه به این موضوع مهم ممکن است حوادث جبران ناپذیری برای شما به دنبال داشته باشد.  

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()