نایلون های حبابدار در تنوع بالایی به فروش می رسند که در ادامه به انواع این نایلون ها اشاره می‌کنیم.  خرید نایلون حباب دار ارزان برای مصارف گوناگون انجام گرفته و در صورت تمایل به خرید، از باران پلاست خرید مطمئن را داشته باشید.

انواع نایلون حبابدار:

 نایلون حبابدار فوم دار

 یکی از انواع نایلون های حبابدار، نایلون حبابدار فوم دار است که با توجه به نام آن دارای یک لایه اضافه فوم در کنار نایلون حبابدار بوده که می ‌تواند حفاظت کامل تری را از کالاها داشته باشد و برای کالاهای حساس و همچنین کالا هایی که به نور خورشید حساسند از نایلون حبابدار فوم دار استفاده می شود. فروش استرچ پالت بند توسط باران پلاست با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

نایلون حبابدار آنتی استاتیک

 نایلون حبابدار دارای بار الکتریکی ساکن و الکتریسیته می باشند که برای بسیاری از کالاها این خاصیت نایلون های حبابدار آسیبی ایجاد نمی‌کند اما برای قطعات الکترونیکی و قطعات حساس به الکتریسیته ساکن، این نایلون ها می‌ توانند مشکل‌ساز باشند و برای همین نایلون حبابدار آنتی استاتیک به تولید می‌رسد که فاقد بار الکتریکی ساکن می باشد و برای قطعات الکترونیکی، کامپیوتری و غیره می توان از این آنها استفاده کرد.

نایلون حبابدار چسبدار 

نایلون حبابدار چسبدار از انواع دیگر نایلون های حباب دار است که کاربرد بسیار فراوانی در صنعت لوازم خانگی و صنف شیشه دارد. نایلون حبابدار چسبدار بر روی سطح می چسبد تا بتواند محافظت کامل‌ تری را از کالاها داشته باشد. خرید نایلون حباب دار را از باران پلاست با قیمت ارزان و به صورت اینترنتی و آسان انجام دهید.

نایلون های حباب دار هم به صورت رولی و هم به صورت پاکتی به تولید می‌ رسند و مناسب برای انواع کالا ها می باشند بنابر این خرید این نایلون ها باید با توجه به نوع کالاها انجام گیرد.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()