سی تی اسکن دندان از جمله روش های رایج تصویربرداری است که با استفاده از نتایج سی تی اسکن، دندانپزشک راحت تر می تواند عیوب بوجود آمده در ناحیۀ دهان و دندان را تشخیص دهد و اقدام به درمان بیماری شخص نمایند.

اجرای سی تی اسکن دندان جهت پیگیری درمان فرد، تشخیص مشکلات و بررسی وضعیت دندان صورت می پذیرد. بدین وسیله فرد با حداقل هزینه و صرف زمان می تواند مشکل موجود در ناحیۀ دهان و دندان را مرتفع سازند. توموگرافی کامپیوتری با استفاده از اشعۀ ایکس پروسۀ تصویربرداری دندان را انجام می دهد. خدمات سی تی اسکن دندان شامل تصویربرداری دو بعدی و تصویربرداری سی بی سی تی، تکنولوژی عکسبرداری سه بعدی است و امکان تصویربرداری با دقت بیشتر را فراهم می می کند.

برای تصویربرداری سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید و به صورت حضوری و یا اینترنتی نوبت رزرو نموده و به راحتی رادیوگرافی مورد نظر را با تعرفۀ مشخص انجام دهید.

اجرای سی تی اسکن دندان بهترین روش برای تشخیص نوع مشکلات موجود در ناحیۀ دهان و دندان می باشد. استفاده از این فرصت به افراد کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی مراحل درمان خود را سپری کنند. دندانپزشک تنها با مشاهدۀ نتایج سی تی اسکن دندان می تواند روند درمان بیمار را انتخاب نموده و با حداقل هزینه، آسیب های جدی که در ناحیۀ دهان و دندان بوجود آمده را درمان کند.

اجرای سی تی اسکن دندان با اشعه ایکس معمولی است که در قسمت رادیوگرافی می توان آن را مشاهده نمود و پرتوهای متعددی را بجای یک پرتو واحد به فرد ارسال می کنند. در این صورت یک تصویر دقیق تر می توان از بافت های نرم و سخت در ناحیه دهان و دندان بدست آورد.

برای دریافت خدمات سی بی سی تی دندان و سی تی اسکن دندان و دیگر روش های تصویربرداری دندان سه بعدی و پیشرفته می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()