نقاشی ساختمان از جمله مواردی است که می تواند به زیبایی و تنوع بخشیدن به فضای دکوراسیون کمک کند. متناسب با فضاهای مختلف که می تواند کاربری های متفاوت داشته باشد، از طیف رنگی متنوع و جذاب استفاده نمایند. جهت دریافت خدمات نقاشی ساختمان رعایت یک سری نکات مهم و ضروری است. چرا که انجام رنگ آمیزی ساختمان با در نظر گرفتن یک سری ظرافت کاری و ترفندهای خاص می تواند نتایج درخشانی داشته باشد. یک نقاش ساختمان حرفه ای با مد نظر قرار دادن کلیۀ جوانب کار، می تواند زیبایی دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های ساختمان را دو چندان نماید.

گروه نقاشی ساختمان عیوضی دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ امور نقاشی ساختمان می باشد. این گروه حرفه ای توانسته با بهره گیری از کلیۀ امکانات نقاشی اعم از رنگ های رایج در بازار و ابزارآلات نقاشی ساختمان ، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی باشند.

اجرای نقاشی ساختمان با رنگ های متفاوت

رنگ های متنوعی در سطح بازار موجود است که از آنها می توانند جهت نقاشی ساختمان استفاده نمایند. رنگ پلاستیک، رنگ روغنی، رنگ آکریلیک، رنگ آستر، رنگ لعابی، رنگ پتینه و ... تنها برخی از انواع رنگی است که می توانند از آنها جهت تزئین نمای قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی استفاده نمایند. عمدتاً جهت رنگ آمیزی محیط آشپزخانه از خدمات نقاشی ساختمان با رنگ روغنی استفاده می کنند چون امکان نظافت سطوح رنگ آمیزی شده برای فرد راحت تر است.

البته از نظر هزینه، می توان بیان کرد که قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک ارزان تر از رنگ روغنی است. به طور کلی جهت نقاشی ساختمان می توان از ابزارآلات نقاشی همچون قلم مو، غلتک و اسپری رنگ استفاده نمود. در عین حال نیاز به استفاده از سمباده، کاردک و بتونه است که بتوانند سطوح ترک خورده را پر و سپس با سمباده مسطح و هموار نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست  نقاشی ساختمان در تهران مسکونی خود می توانید از خدمات حرفه ای گروه نقاشی ساختمان عیوضی بهره مند گردید.

گروه نقاشی ساختمان عیوضی

 شماره تماس: 09124783693 - 09374452917

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()