لاستیک بی ام و از انواع لاستیک هایی است که توسط بزرگترین شرکتهای تولید تایر به تولید می‌رسد که یکی از این کمپانی ها کنتیننتال می‌باشد.کمپانی کنتینانتال که در شهر آلمان به فعالیت می پردازد یکی از تولید کنندگان لاستیک بی ام و در جهان می باشد که انواع لاستیک های با کیفیت را با تکنولوژی روز دنیا به تولید رسانده است و این شرکت معتبر رتبه چهارم را در دنیا در صنعت تایر سازی دارد.

لاستیک بی ام و کنتیننتال کیفیت بسیار بالایی دارد و فروش لاستیک بی ام و در تنوع گسترده به خودرو سواران بی ام و ارائه می گردد.

 یکی از انواع دیگر لاستیک های بی ام و، لاستیک بی ام و دانلوپ می باشد. لاستیک‌سازی دانلوپ کمپانی بسیار معتبر در جهان است که در شهر نیویورک آمریکا تأسیس شد و به فعالیت پرداخت و در حال حاضر پنجمین کمپانی معتبر تایر سازی در سطح جهانی می باشد. کمپانی دانلوپ نیز انواع تایرهای مختلف را به تولید رسانده و امروز لاستیک بی ام و دانلوپ یکی از پرفروش ترین لاستیک های این کمپانی معتبر میباشد.لاستیک دانلوپ برای انواع اتومبیل های لوکس طراحی شده اند که دارای دوام و طول عمر بالایی بوده و همچنین کیفیت و عملکرد بسیار عالی در رانندگی را ایجاد میکند. فروشگاه چرخ و یدک از فروشندگان معتبری است که لاستیک بی ام و سایر تایر ها را در نوع با کیفیت ارائه می‌کند و قیمت‌ های بسیار مناسبی را هم در نظر گرفته است.

فروش لاستیک بی ام و توسط مرکز معتبر

 فروشگاه چرخ و یدک از مراکز معتبر فروش انواع لاستیک ، از جمله لاستیک بی ام و است و شما می توانید به صورت اینترنتی نیز انواع تایرهای مورد نظرتان را از این مرکز خریداری نمایید. فروشگاه چرخ و یدک یک مجموعه حرفه‌ای در حوزه فروش لاستیک به خصوص لاستیک‌ های وارداتی مانند فروش لاستیک بنز می باشد که انواع برند های لاستیک را مورد توجه قرار داده و محصولات این مجموعه بسیار متنوع می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()