طرح توجیهی یکی از تأثیرگذارترین روش هایی است که دارای ساختار مکتوب بوده و بخش های مختلف اجرای یک پروژه در نظر گرفته می شود. نوشتن طرح توجیهی به صورت حرفه ای، کارایی گسترده ای دارد و افراد با مراجعه به مطالب گرد آوری شده، بهتر می توانند نتیجۀ راه اندازی پروژه ای که قصد راه اندازی آن را دارند، مشاهده نمایند.

نگارش انواع طرح توجیهی به نوعی مراحل ترقی و پیشرفت یک پروژه را مشخص می نماید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا، مجموعه ای از متخصصین امر را در حوزه های اقتصادی، مدیریتی، برنامه ریزی مالی و غیره گرد هم می آورد. این مجموعه به سهولت می تواند مباحث مختلف موجود جهت اجرای یک پروژه را تجزیه و تحلیل نموده وی متوانند نتایج کار را به صورت یک طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف تهیه نموده و در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند.

مباحث اصلی جهت تهیۀ گزارش طرح توجیهی

به طور کلی تهیۀ گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پارچه نانو جمع آوری یک سری موارد در زمینه های مختلف ضرورت دارد که ارتباط مستقیم با نوع پروژه ای که قصد راه اندازی آن را دارند، خواهد داشت.

خلاصۀ اجرای پروژه، شرح جزئیات کامل یک کسب و کار، تجزیه و تحلیل صنعت، تحلیل وضعیت رقبای تجاری، تحلیل بازار، برنامه ریزی کلی جهت فروش و بازاریابی، برنامه های اجرایی و عملیاتی، تأمین برنامه مدیریت و تیم وورک، تخمین و پیش بینی های مالی پروژه برخی از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام طرح توجیهی به صورت مجزا و مرحله به مرحله مکتوب می شود. به نوعی جزئیات و کلیات اجرای یک پروژه خدماتی و یا عرضۀ یک محصول جدید مشخص می شود.

مجریان و سرمایه گزاران یک پروژه، با مشاهدۀ تمام جزئیاتی که به طور دقیق از نظر مالی، امکان سنجی بازار و مدیریتی گرد آوری شده اند، می تواند به نوعی میزان موفقیت در یک پروژه را مشخص نماید.

جهت تهیۀ طرح توجیهی سفارشی با حداقل هزینه و بازخوردی کاملاً غیر باور نکردنی می توانید از تجربیات  و تخصص گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()