لاستیک ها دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به مدل خودرو باید آن را تهیه کرد همچنین می توان در برندهای مختلف انواع تایر را خریداری نمود.برای خرید لاستیک باید به مشخصات فنی درج شده بر روی تایر توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.نکته دیگری که در زمان خرید لاستیک باید به آن توجه داشته باشید،  شرایط آب و هوایی منطقه می باشد که با توجه به آن باید تایر مناسبی را انتخاب کنید.  خرید لاستیک ارزان را باید در برند های معتبر انجام دهید تا از کیفیت آن مطمئن شوید زیرا لاستیکها ایمنی خودرو و سرنشینان را تامین می کنند و در صورتی که از تایرهای با کیفیت استفاده شود این تایرها دارای دوام و طول عمر بالایی هستند.

خرید لاستیک میشلن

یکی از انواع لاستیک های بسیار با کیفیت لاستیک میشلن می باشد که توسط شرکت تایر سازی میشلن در فرانسه به تولید می‌رسد. این شرکت در سال ۱۸۸۹ تاسیس شد و انواع تایر ها را برای اتومبیل ، خودروهای سنگین ، موتورسیکلت، دوچرخه، هواپیما و غیره به تولید رساند. این مجموعه ی معتبر مرکز فروش لاستیک دانلوپ می باشد که سابقه ی چندین ساله در این زمینه دارد و می تواند بهترین محصولات را به شما ارائه کند.

بی‌ شک میشلن یکی از برترین شرکتهای تایر سازی در جهان است که فروش محصولاتش را در سراسر جهان عرضه می دارد و متقاضیان خرید لاستیک میشلن می‌توانند با مراجعه به سایت چرخ و یدک انواع این تایر ها را در نوع اصلی خریداری نمایند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از تامین کنندگان لاستیک در کشورمان است که با عرضه مستقیم تایرها، قیمت خرید های بسیار مناسبی را در نظر گرفته و در جهت پاسخگویی به تمامی مشتریانش ، فروش اینترنتی انواع تایر ها از جمله لاستیک های داخلی و وارداتی را ارائه می‌کند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()