چند سال اخیر، فروش ساک دستی سوزنی رشد قابل توجهی در سطح جهان داشته و در ایران نیز توسط برخی از مراکز مورد توجه قرار گرفته است. در نتیجۀ این موضوع، مراکز تولیدی و عرضۀ پارچه های سوزنی فعالیت خود را آغاز نموده اند و توانسته اند با عرضۀ این نوع پارچه ها به داخل بازار داخل، امکان تولید محصولات سوزنی از جمله ساک های دستی سوزنی را مهیا سازند. در گذشته از الیاف گیاهی جهت ساخت زنبیل استفاده می نمودند که وزن زیادی داشت ولی اختراع پارچه اسپان باند و یا سوزنی توانسته تغییرات قابل توجهی در صنعت ساخت ساک دستی سبک بوجود آورد.

جهت خرید ساک دستی سوزنی سفارشی و دریافت خدمات چاپ ساک پارچه ای و یا طرح آماده می توانید از طریق کادر فروش پارچینه اقدام نمائید. چرا که این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید پارچه نان وون در رنگبندی های مختلف می باشند.

هزینۀ ساخت ساک دستی سوزنی

عموم فروشگاه ها، نمایشگاه ها، صنعت تبلیغاتی و ... جهت تحویل کالا به مشتریان از مزایای ساک دستی سوزنی یا همان پارچه ای استفاده می کنند. مهمترین ویژگی که پارچه های سوزنی دارند، داشتن قابلیت چاپ می باشد. در این صورت شرکت ها، فروشگاه ها و صنایع مختلف می توانند با درج لوگو، آدرس و تلفن شرکت بر روی ساک دستی سوزنی از این محصول به عنوان کالای تبلیغاتی استفاده نمایند.

استفاده از ساک های دستی پارچه ای به عنوان یک کالای تبلیغاتی می تواند تأثیرات قابل توجهی در معرفی و رشد فعالیت شما در کسب و کارهای مختلف داشته باشد. چرا که ساک دستی های سوزنی در رنگ های جذاب و طرح های جذاب و کاربردی تولید می شوند و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. در عین حال به دلیل داشتن جنس مقاوم، برای مدت زمان طولانی می توان از آن استفاده نمود و گروه تولیدی پارچینه با علم به این موضوعات در حوزۀ تولید پارچه اسپان باند و ساک دستی سوزنی به فعالیت خود در سطح کشور ادامه می دهد.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()