ساک پارچه ای به عنوان یکی از کالاهای شناخته شده است که جهت حمل وسایل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عبارتی فروشگاه ها، مراکز خرید، مجموعه های عرضه کنندۀ قطعات صنعتی و خودروسازی جهت تحویل محصولات به مشتریان می توانند از مزایای کیسه پارچه ای استفاده نمایند. فروش ساک پارچه ای در ابعاد و طیف گسترده ای از ترکیب رنگی مختلف صورت می گیرد. در نظر گرفتن چنین نکات مهم و کاربردی هنگام راه اندازی یک کسب و کار لازم می باشد.

جهت تهیۀ کیسه پارچه ای در طرح های جدید می توانید با کارشناسان فنی شرکت پارچینه تماس حاصل فرمائید. در این صورت صنایع مختلف می توانند جهت تحویل اقلام به مشتریان از مزایای ساک پارچه ای استفاده نمایند. علاوه بر آنکه سفارش چاپ طرح و لوگو عرضه کنندۀ کالا بر روی کیسه، جنبۀ تبلیغاتی خواهد داشت و م تواند عامل بزرگی برای تبلیغات یک حرفه محسوب شود. در همین راستا، گروه تولیدی پارچینه با بهره گیری از دستگاه های چاپ سیلک، اقدام به چاپ ساک پارچه ای به صورت سفارشی می نمایند.

ساک پارچه ای از وزن سبک برخوردار است و می توان از آن جهت حمل وسایل مختلف استفاده نمایند. تا کنون مصارف عمدۀ کیسه های پارچه ای چاپ دار را جهت تحویل پوشاک به مشتری، قطعات خودروسازی، قطعات صنعتی، تجهیزات دکوراتیو، لوازم تزئینی و غیره می توان مشاهده نمود.

قیمت ساک پارچه ای بر اساس عواملی همچون طرح، ابعاد و ضخامت پارچه اسپان باند مشخص می گردد. البته قیمت چاپ ساک پارچه ای به سایز طرح و ترکیب رنگبندی به کار رفته در چاپ آن وابسته می باشد. برای تهیۀ انواع ساک پارچه ای با قیمت ارزان پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فنی مجموعه تماس حاصل فرمائید تا آخرین هماهنگی های لازم را انجام دهید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()