فروش اینترنتی لاستیک رادیال و بایاس

 لاستیک ها در تنوع رادیال و بایاس می باشند که با توجه به تکنولوژی تولیدی آن می باشند فروشگاه چرخ و یدک  فروش اینترنتی لاستیک ارزان درانواع رادیال و بایاس را به شما ارائه می کند.

لاستیک های بایاس از تکنولوژی قدیمی در ساخت آنها استفاده شده و رشته‌ های نخی در ساختار لاستیک های بایاس قرار دارد اما لاستیک های جدید که با نام لاستیک رادیال شناخته می‌شود به جای استفاده از رشته های نخی در آن ، از رشته‌ های سیمی استفاده می شود تا بتواند مقاومت بالاتری را داشته باشد.تولید لاستیک های رادیال به این دلیل بود که افراد معتقد بودند که لاستیک در زمان تحمل نیروهای عمودی می‌تواند تغییر پیدا کند و حالت جمع شده به خود بگیرد و به همین جهت است که به جای رشته های نخی از رشته های فولادی در این لاستیک ها استفاده شد. لاستیک های رادیال دارای عمر بسیار مطلوبی هستند و تحمل سرعت بالاتری را در مقایسه با لاستیک های بایاس دارند.از نظر طول عمر هم اگر بخواهیم این دو لاستیک را با هم مقایسه کنیم ، عمر لاستیک رادیال نسبت به لاستیک بایاس در حدود ۴۰ درصد بیشتر می باشد.امروزه اکثر لاستیک های تولید داخلی از نوع بایاس می‌باشد و اکثر لاستیک‌های رادیال در نوع وارداتی هستند. مورد دیگری که باید در خرید این لاستیک ها باید به آن توجه داشته باشید ، قیمت فروش اینترنتی لاستیک است که در نوع رادیال بالاتر از مدل بایاس می‌باشد.

فروش اینترنتی لاستیک در برندهای مختلف

در فروشگاه چرخ و یدک ، تمامی لاستیک ها به صورت اصل و اورجینال بوده و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. فروش اینترنتی لاستیک در برندهای مختلف مانند فروش لاستیک پیرلی انجام می‌گیرد و این مرکز برندهای شناخته شده و معتبر را گردآوری نموده و افراد با خرید از این مرکز می توانند لاستیک های بسیار با کیفیت را داشته باشند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()