ساک پارچه ای از جمله وسایلی است که جهت ارائه کالا به مشتریان می باشد و جنبۀ تبلیغاتی نیز دارد. پارچه های اسپان باند بدون تار و پود هستند و دارای بافت بسیار نرم است. پارچه های سوزنی دارای وزن سبک می باشد و به همین دلیل جهت ساخت کیسه های پارچه ای مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تولید ساک پارچه ای و استقبال از چاپ بر روی این محصولات به دلیل کاربری گسترده ای است که می توان از این نوع کیسه جهت حمل و جابجایی وسایل مختلف می توان انجام داد. فروش ساک پارچه ای در طیف رنگی متنوعی تولید می شود و دارای قابلیت جذب جوهر می باشد و به همین دلیل بر روی کیسه های سوزنی می توانند نوشته های تبلیغاتی درج کنند.

شرکت پارچینه به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در زمینۀ تولید و چاپ ساک پارچه ای فعالیت می کنند و طی سال های فعالیت متوالی توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

علت استقبال از خرید ساک پارچه ای

همانطور که از ابتدای پروژه بدان اشاره نمودیم، افراد زیادی خواستار استفاده از ساک پارچه ای هستند چون این نوع کالا دارای ویژگی های قابل توجهی است که بیش از گذشته مورد استفاده قرار گرفته می شود. ساک دستی پارچه ای نقش بسزایی بر روی حفظ محیط زیست دارد چون مقاومت بالایی داشته و امکان استفادۀ بلند مدت از این نوع ساک برای مشتریان فراهم می باشد. بدین ترتیب صنایع مختلف توانسته اند جهت تحویل کالاها به مشتریان از مزایای این نوع کیسه ها استفاده نمایند.

علاوه بر آنکه داشتن قابلیت چاپ بر روی آنها، به افراد اجازه می دهد که جهت امور تبلیغاتی نیز بتوانند از مزایای کیسه های اسپان باند استفاده نمایند. با توجه به اینکه افراد می توانند از ساک دستی پارچه ای جهت جابجایی وسایل در سطح شهر و خارج از شهر استفاده نمایند.

در همین راستا، گروه تولیدی پارچینه همواره تلاش می کند در این صنعت به فعالیت خود ادامه داده و خدمات چاپ ساک پارچه ای  را همچنان به مشتریان خود ارائه دهد.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()