ویدئو پروژکتور وای فای دار جزء مدل های جدید دستگاه های مدیا پلیر محسوب می شود. کاربرد ویدئو پروجکشن به گذشته های دور باز می گردد که تنها برخی از مؤسسات، دانشگاه ها، سالن های همایش، سینماها و سالن های آمفی تئاتر مجهز به دستگاه ویدئو پروژکتور بودند و از قیمت بالایی برخوردار بودند. امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا مراکز متعددی در حوزۀ طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور فعالیت داشته باشند و با افزودن قابلیت های جدید به این دستگاه، بتوانند علاوه بر گسترش کارایی، سهولت در بکارگیری و قیمت ویدئو پروژکتور را نیز کاهش دهند. فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار با قیمت ارزان و مدل های مختلف صورت می گیرد.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز پیشرو در صنعت ساخت تجهیزات دیجیتالی همچون دستگاه ویدئو پروژکتور کسب و کار خود را تأسیس نموده است. این مجموعۀ معتبر بهترین شرایط را برای خرید انواع دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار و جیبی همراه با تخفیف ویژه فراهم نموده است.

ایجاد سینمای خانگی با خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار

با توجه به اینکه تعدد وسایل صوتی و تصویری افزایش یافته است و اینکه بستر اینترنت در سطح کشور قابل دسترس می باشد. خیلی از افراد علاقه مند هستند که در دورهمی های خانوادگی با دوستان و آشنایان، با استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار پرتابل بتوانند سینمای خانگی بوجود آورند. بدین وسیله فضایی شاد و فرح بخش را برای خود و دیگران مهیا سازند.

قیمت فروش ویدئو پروژکتور در نوع وای فای دار به قابلیت هایی که دستگاه از آن برخوردار است، تعیین می گردد. ممکن است شرایط مناسبی برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار ارزان برای طرفداران این دستگاه از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا برای شما مشتریان گرامی فراهم باشد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()